Pite túto vodu 3x za deň a môžete sa rozlúčiť s vianočnými kilami aj pomalým trávením: Najrýchlejší detox a rozpúšťač tukov v jednom!

Odborníčka na výživu Cynthie Sas zostavila jedinečný diétny program, ktorý si môže dovoliť absolútne každý. Jeho podstatou je takzvaná zoštíhľujúca voda, ktorá nielen vyplaví kilá, ale pomôže aj vášmu tráveniu a dostane z tela všetky odpadové látky, ktoré sa v ňom nahromadili aj počas sviatočného hodovania.

Odborníčka na výživu Cynthie Sas zostavila jedinečný diétny program, ktorý si môže dovoliť absolútne každý. Jeho podstatou je takzvaná zoštíhľujúca voda, ktorá nielen vyplaví kilá, ale pomôže aj vášmu tráveniu a dostane z tela všetky odpadové látky, ktoré sa v ňom nahromadili aj počas sviatočného hodovania. Najlepšie na tomto pláne je, že trvá len 4 dni a po jeho ukončení sa budete cítiť ako znovuzrodení, s naštartovaným metabolizmom a štíhlejší pokojne aj o 3 kilogramy.

Zbohom vianočné kilá a metabolizmus ako nový

Vďaka špeciálnemu stravovaciemu plánu (1200 kalórií denne) môžete schudnúť počas štyroch dní aj tri kilogramy a stratíte centimetre v obvode okolo brucha, bokov a stehien.

Základom plánu je zoštíhľujúca voda

Na prípravu potrebujeme:

• 2 litre vody
• 1 kus čerstvého zázvoru (2-3 cm)
• 1 stredná uhorka
• 1 stredný citrón
• 12 lístkov mäty

Najlepšie nápady na váš e-mail

Nechajte sa inšpirovať! Každý deň vám pošleme súhrn najlepších nápadov priamo na váš e-mail.

Postup:

Zázvor nastrúhame, uhorku ošúpeme a nakrájame na tenké plátky, citrón dobre umyjeme a tiež ho pokrájame na tenké plátky. Všetky prísady dajte do veľkého džbánu pridáme lístky mäty a všetko zalejeme vodou. Džbán dáme na noc do chladničky, aby sa spojili všetky chute a aktivovali sa látky, vďaka ktorým voda funguje.

Jednotlivé zložky zoštíhľujúcej vody

Voda: Pomôže vám oklamať telo, vďaka plnému žalúdku zmizne pocit hladu, prepláchne vnútornosti a pomôže vám spáliť „negatívne kalórie“ – teda tuky (na 500 ml vody telo využije asi 50 kalórií).

Zázvor: Vďaka éterickým olejom pomáha tráviacemu traktu, podporuje tvorbu slín, žalúdočných štiav, tvorbu žlče a črevné funkcie. Zbaví vás aj nevoľnosti.

Mäta: pôsobí na žalúdočnú sliznicu ako anestetikum (necítite hlad), stimuluje produkciu žlče a tým aj metabolizmus lipidov.

Citrón: Podporuje trávenie a krvný obeh, stimuluje metabolizmus buniek a lymfatický tok. Podporuje detoxikáciu organizmu.

Uhorka: Zbaví váš organizmus prebytočnej vody – pôsobí ako prírodné diuretikum, ďalej jedov a kyseliny močovej. Stimuluje metabolizmus, posilňuje imunitný systém a črevné sliznice.

Vodu pijeme aspoň trikrát za deň, po jednom pohári: vždy po raňajkách, obede a večeri. Lepšie ale, samozrejme, je, ak vypijete za deň celý pripravený džbán. Medzi jedlami môžete tiež piť bylinkové čaje.

4-dňový plán na chudnutie

Vyraďte zo svojho jedálnička jedlá s veľkým množstvom soli, a ďalej trvanlivé a vyprážané potraviny. Po každom jedle choďte na krátku päťminútovú prechádzku.

1. deň

Raňajky

30 g nesladených kukuričných lupienkov, 240 ml odtučneného mlieka, 115 g zaváraných hrušiek (bez pridaného cukru), 30 g slnečnicových semien prírodných alebo pražených. 1 pohár zoštíhľujúcej vody

Obed

Top view of mozzarella cheese with cherry tomatoes and basil on a black slate surface

115 g morčacej šunky, 30 g syra mozzarella (s nízkym obsahom tuku), 230 g cherry paradajok, 1 pohár zoštíhľujúcej vody

Olovrant

240 ml odstredeného mlieka, 115 g čučoriedok (čerstvých alebo mrazených), všetko zmixujte a pridajte 1 lyžicu ľanového oleja a 1 lyžicu slnečnicových alebo tekvicových semien

Večera

115 g varených zelených fazuliek, 115 g dusenej alebo grilovanej tresky, 60 g zemiakov (pečených v rúre preliatych 1 lyžičkou olivového oleja). 1 pohár zoštíhľujúcej vody

2. deň

Raňajky

30 g nesladených ryžových vločiek alebo burizóny s 240 ml odtučneného mlieka, 115 g ananásu z konzervy (bez pridaného cukru), 30 g slnečnicových semien. 1 pohár zoštíhľujúcej vody

Obed

90 g tuniaka z konzervy (vo vlastnej šťave), 115 g mladej dusenej mrkvy, 30 g syra mozzarella (s nízkym obsahom tuku). 1 pohár zoštíhľujúcej vody

Olovrant

240 ml odstredeného mlieka, 115 g ananásu z konzervy (bez pridaného cukru), a hrsť ľadu zmixujte v mixéri, pridajte 1 lyžicu ľanového oleja a 1 lyžicu slnečnicových alebo tekvicových semien

Večera

115 g čerstvých alebo mrazených húb (orestujte na 1 lyžičke olivového oleja), 90 g grilovaných kuracích pŕs, 110 g varenej hnedej ryže. 1 pohár zoštíhľujúcej vody

3. deň

Raňajky

30 g nesladených kukuričných lupienkov s 240 ml odtučneného mlieka, 2 lyžice hrozienok, 30 g slnečnicových semien. 1 pohár zoštíhľujúcej vody

Obed

115 g morčacej šunky, 30 g syra mozzarella (s nízkym obsahom tuku), 230 g cherry paradajok. 1 pohár zoštíhľujúcej vody

Olovrant

240 ml odstredeného mlieka a 115 g zaváraných broskýň (nesladených) zmixujte, pridajte 1 lyžicu ľanového oleja a 1 lyžicu slnečnicových alebo tekvicových semien

Večera

115 g varených zelených fazuliek, 90 g grilovaných alebo pečených morčacích pŕs, 60 g zemiakov (pečených v rúre preliatych 1 lyžičkou olivového oleja). 1 pohár zoštíhľujúcej vody

4. deň

Raňajky

30 g ovsených vločiek s 240 ml odtučneného mlieka, 2 slivky, 30 g slnečnicových semien. 1 pohár zoštíhľujúcej vody

Obed

115 g morčacej šunky, 115 g mladej dusenej mrkvy, 30 g syra mozzarella (s nízkym obsahom tuku), čerstvé bylinky (napríklad bazalka), 1 pohár zoštíhľujúcej vody

Olovrant

240 ml odstredeného mlieka, 115 g jahôd (mrazených alebo čerstvých) zmixujte, pridajte 1 lyžicu ľanového oleja a 1 lyžicu slnečnicových alebo tekvicových semien

Večera

115 g zelenej alebo žltej cukety (orestujte na 1 lyžičke olivového oleja), 90 g grilovaných kuracích pŕs, 110 g varenej hnedej ryže. 1 pohár zoštíhľujúcej vody