Robte tieto pohyby len 10 minút denne: Stačí 1 mesiac a budete cítiť tieto úžasné zmeny – radím to každému!

Tento experiment trvá len 1 mesiac a je určený naozaj každému, kto chce lepšie spať, cítiť sa lepšie, naštartovať metabolizmus a to ani zďaleka nie je všetko. Séria týchto 5 naťahovacích cvičené dokáže ešte viac.

Poloha žaby

I’ve Been Stretching 10 Minutes a Day for 30 Days, and Here’s What’s Changed

Postavte sa na štyri. Pomaly sa nakláňajte dopredu – začnete cítiť intenzívne napätie vo vnútornej strane stehien. Po dosiahnutí maximálneho bodu sa zastavte. V prípade, že máte slabinovú prietrž alebo silné bolesti chrbta, dávajte si väčší pozor.

Ohýbanie hlavy ku kolenám

I’ve Been Stretching 10 Minutes a Day for 30 Days, and Here’s What’s Changed

Posaďte sa na podlahu s pravou nohou predĺženou nabok, vaše ľavé koleno ohnete a chodidlom dotknete vnútornej strany pravého stehna. Nahnite sa na pravú stranu a chyťte pravú nohu s oboma rukami. Držte po dobu 60 sekúnd, potom vymeňte strany.

Pozícia kobry

I’ve Been Stretching 10 Minutes a Day for 30 Days, and Here’s What’s Changed

Najlepšie nápady na váš e-mail

Nechajte sa inšpirovať! Každý deň vám pošleme súhrn najlepších nápadov priamo na váš e-mail.

Ľahnite si na brucho, tvárou dole, nohy spojte spolu a položte ruky pod ramená dlaňami nadol. S nádychom zdvíhajte hrudník a ohýbajte chrbát. Držte polohu po dobu 2 minút.

Tvár nadol

I’ve Been Stretching 10 Minutes a Day for 30 Days, and Here’s What’s Changed

Položte ruky a nohy na podlahu od seba, zadok je čo najvyššie. Držte ruky a nohy rovno a držte ich tak 2 minúty.

Twist v sede

I’ve Been Stretching 10 Minutes a Day for 30 Days, and Here’s What’s Changed

Posaďte sa na podlahu a roztiahnite obe nohy pred seba. Ohnite ľavé koleno a položte naň pravý lakeť. Položte ľavú ruku na podlahu za sebou a pozerajte sa cez ľavé rameno. Držte po dobu 60 sekúnd, potom vymeňte strany a opakujte.

Toto sa zmenilo len za 1 mesiac

Lepší spánok

Bolesti chrbta neboli pred experimentom jediným problémom. Tiež som mala dosť nepríjemné problémy so spaním. Nespavosť, prerušovaný spánok, pocit vyčerpania hneď po prebudení – tieto slová mi boli dobre známe. Ale nečakala som, že by mi strečing mohol pomôcť získať naozaj dobrý a kvalitný nočný odpočinok.

Ukazuje sa, že strečing pred spaním môže zmierniť svalové napätie a zabrániť spánkovým kŕčom. Keď vás v noci nič nenaruší, kvalita spánku sa zlepší a ráno sa budete cítiť sviežejší. Takže žiadny harmančekový čaj, strečing je najlepší liek!

Konečne mám postavu akú som vždy chcela

Samozrejme, strečing je ideálny spôsob, ako získať pevné a ohybné telo. Ale tiež je to výborný spôsob, ako stimulovať metabolizmus a cítiť sa oveľa lepšie. Ide tiež o to, cítiť  sa oveľa lepšie vo svojom vlastnom tele.

Keď sedíte celý deň pri stole, doslova si necítite nohy na ceste domov z práce. Tak to bolo u mňa. Ale keď som sa začala s týmto strečingom, uvedomila som si, že moje telo potrebuje moju pozornosť viac, než som si myslela. Strečing mi zlepšil celkovú hybnosť, spevnil svaly aj kĺby. Telo je oveľa pevnejšie a ohybnejšie. Nie je to bezduché chudnutie, ale niečo, čo má dlhodobý efekt.

Cítim sa plná energie

Kedysi som mala problémy s tým, že som sa už okolo poludnia cítila spomalene a letargicky. Neuveríte, ako mi týchto 10 minút vlialo energiu do žíl. Po obede už nemám útlm, ale práve naopak, mám chuť ísť na krátku prechádzku. Zbohom poludňajšia únava.

Bolesť chrbtice zmizla

I’ve Been Stretching 10 Minutes a Day for 30 Days, and Here’s What’s Changed

Neustála bolesť chrbtice ma donútila začať tento experiment. Vždy som počula, že strečing pomáha liečiť a predchádzať bolesti chrbta posilnením svalov a znížením rizika svalového napätia. Prekvapivo to bola pravda. Po mesiaci cvičenia zmizla bolesť a napätie v chrbtici. Dôvodom sú pevnejšie svaly chrbtice. Platí to tak na krížovú aj krčnú chrbticu.

Výsledky u lekára sa zlepšili

Niektoré štúdie ukazujú, že naťahovacie cvičenia tiež pomáhajú znižovať hladinu cholesterolu a udržiavať hladinu glukózy pod kontrolou tým, že zabraňujú tvrdnutiu tepien a zvyšujú prietok krvi do všetkých vašich vnútorných orgánov. Tento predpoklad naozaj funguje aj v praxi. Po mesiaci cvičenia lepší cholesterol aj cukor.  Lepšie výsledky sú odrazom toho, že vaše telo začalo fungovať oveľa lepšie.

Moja kondícia sa zlepšila

https://www.instagram.com/p/BvLzIPqlZnQ/?utm_source=ig_embed&utm_campaign=embed_locale_control

Skúste ísť na dlhšiu prechádzku, alebo jazdu na bicykli. Kondícia pred mesiacom a teraz sa nedá porovnať a to len za 30 dní!

Menej napätia a stresu!

Keď zažívate stres, je veľká šanca, že vaše svaly sú napäté. Toto sa nazýva psychosomatika. Strečing mi pomohol upokojiť myseľ a vrátiť sa k pocitu pohody. Tento duševný pokoj skutočne pomôže cítiť sa uvoľnene a pracovať s jasnou mysľou, bez akýchkoľvek nepríjemných alebo negatívnych myšlienok.