Dajte mu šancu len na 7 dní: Tento lacný zázrak dokáže zatočiť s tukom na bruchu ako nič iné!

Brušný tuk sa nazýva aj viscerálny tuk. Toto je typ tuku v okolí brušnej dutiny. Je veľmi ťažké bojovať s ním a ak ste vyskúšali nespočetne veľa diet a stále nemáte výsledky, aké by ste chceli, možno je čas na zmenu. Vyskúšajte, čo dokáže tento lacný zázrak na chudnutie.

brušný tuk

Spaľovač tuku na brchu a super-dávka zdravia!

tuk na pitie

Ak chcete pripraviť zázračný nápoj, nepotrebujete niekoľko bežných surovín. Zmenu by ste mali sami vidieť a cítiť po 1 týždni. Skúste to, nemáte čo stratiť – len pár centimetrov v páse! :-)

Potrebujeme:

  • 1 čerstvá uhorka
  • 1  stonkový zeler
  • 3 plátky ananás
  • 1 šálku petržlenových listov

Potom, čo ste všetky prísady dôkladne umyli a nakrájali na plátky, stačí ich len vložiť do mixéra a rozmixovať. Jeho konzistencia nie je celkom tekutá, zmes je trochu hutnejšia. Na rozdiel od mnohých iných nápojov na spaľovanie tukov je táto možnosť nielen efektívna, ale aj veľmi chutná.

Najlepšie nápady na váš e-mail

Nechajte sa inšpirovať! Každý deň vám pošleme súhrn najlepších nápadov priamo na váš e-mail.

Každé ráno pite na prázdny žalúdok. Kúru by ste mali dodržať po dobu 1 týždňa. Potom si môžete urobiť prestávku a v priebehu 2 mesiacov by ste mali opakovať 3x.

Prečo je dôležité zbaviť sa brušného tuku

ako sa zbaviť abdominálneho tuku

Nie je to len otázka krásne postavy, brušný tuk môže byť aj nebezpečný. Predovšetkým, ak je v tele – a predovšetkým v oblasti brucha nadbytok.

Keď sa nahromadí viscerálny tuk, môže spôsobiť takéto vážne ochorenia:

  • porušenie hormonálneho pozadia;
  • kŕčové žily;
  • infarkt myokardu;
  • onkologické ochorenia;
  • metabolické poruchy.

Ak sa v budúcnosti nechcete zaoberať jedným z týchto problémov, urobte už dnes tieto preventívne opatrenia.

Pozrite sa na stavu

správnej stravy

Hlavnou radou je neprejedať sa a nejesť v noci. Z jedálnička odstráňte tieto produkty : mastné mäso, sladké pečivo , vyprážané zemiaky,  sušienky a čipy, majonéza, salámu a čokoláda, sladkosti a koláče.

Existuje však množstvo výrobkov, ktoré by sa naopak mali konzumovať častejšie a viac. Zahŕňajú kačacie, morčacie, husacie, hovädzie mäso a výrobky ako biele jogurty či tvaroh. Uprednostňujte pečivo z celozrnnej pšenice. Jedzte viac ovocia a zeleniny.