Ženy, kašlite sa na liposukciu, toto funguje najrýchlejšie: 7 top cvikov, keď potrebujete rýchlo spevniť a zoštíhliť paže!

Ak chcete, aby vaše paže a poprsie vyzerali pevne a krásne, naozaj nepotrebujete prejsť drahou operáciou. Jediné, čo musíte urobiť, je pravidelne vykonávať niekoľko jednoduchých cvičení. Tie pôsobia na hrudník a ramená – prsia budú pevnejšie a opäť budú mať pekný tvar. Nezabúdajte na to, že prsný sval je tiež len sval a môžete ho vyformovať. To isté platí o pažiach a háklivých bočných partiách. Zlepšenie uvidíte už o týždeň :-)

Bright Side uverejnil zoznam priamo od fitness špecialistky, ktorá odporučila 7 jednoduchých cvičení pre krásne poprsie, štíhle paže a pevnú chrbticu.

Cvičenie 1

Zatnite dlani do pästi a zdvihnite ju na bradu. Tlačte päsťou na bradu po dobu 5 sekúnd a potom uvolnite na 5 sekúnd. Opakujte 2-3 krát.

Cvičenie 2

Spojte ruky pred svojou hruďou. Tlačte ich k sebe po dobu 5 sekúnd, kým necítite napätie vo svaloch, uvolnite – opakujte 20x a nezabúdajte, že chrbát musí byť rovno.

Najlepšie nápady na váš e-mail

Nechajte sa inšpirovať! Každý deň vám pošleme súhrn najlepších nápadov priamo na váš e-mail.

Cvičenie 3

Kliky sú výborné na posilnenie prsných svalov. Ak ste začiatočník, začnite tým, že ich robíte na kolenách alebo na stoličke alebo pohovke. Položte svoje ruky tak ďaleko od seba , ako len môžete, a nohy dajte k sebe vystreté, prípadne prekrížte pokrčené v polenách. Rukami klesáme telom dole a hore, robte 12-15 klikov, v troch sadách!

Cvičenie 4

Ležať na bruchu, ohnite nohy v kolenách a chytte si členky. Ak ste začiatočník, držte túto pozíciu na 20 sekúnd a potom urobte na 10-sekundovú prestávku. Opakujte to trikrát. Postupne čas predlžujte.

Cvičenie 5

Postavte sa pol metra od steny, predpažte ruky pred seba a začnite tlačiť na stenu päsťami. Budete cítiť všetky svaly, ktoré sú do tohoto cvičenia zapojené (prsia, ruky, brucho). Tlačte 20 sekúnd, potom odpočívajte 10 sekúnd. Opakujte trikrát.

Cvičenie 6

Ležať na lavičke, na fitlopte alebo na podlahe. Napnite hruď a zdvihnite činky nad hlavu oboma rukami. Potom opäť dajte dole a ihneď ich znova vytiahnite. Zopakujte toto cvičenie 8 krát – rýchlosť musí konštantná. Činky by mali mať dostatočne veľkú váhu, aby zapojili všetky hrudné svaly. Vykonajte 3 opakovania tohoto cvičenia.

Cvičenie 7

Toto cvičenie zapojí vaše svaly a pomôže dať vašej poprsiu krásny tvar. Vezmite si činky. Keď stojíte, mierne ohnite nohy v kolenách a zakloňte trup dopredu. S nádychom zdvihnite ruky do bokov(tiež by mali byť mierne ohnuté v lakťoch). Vaše predlaktia by mali byť rovnobežné so zemou. Vykonajte 2 sady s 12 opakovaniami.

Model: Alena Fyodorova, zdroj Brightside