Zbavte sa uvoľnenej kože na rukách: Urobte tieto 3 jednoduché cviky a nemusíte ani vstať z pohovky!

Ak sa vám nepáči ovisnutá koža na spodnej strane paží a rozhodli ste sa s tým niečo urobiť, ste tu správne.

Poradíme vám 3 jednoduché cviky, ktoré vám s týmto problémom pomôžu.

A nemusíte ani vstať z gauča!

 

 

...

 

 

Naučte sa ich vďaka portálu napadovy.blog a vaše paže budú po pravidelnom cvičení týchto cvikov oveľa pevnejšie. 

Cvičenie bude jednoduché, ale veľmi účinné.

Výsledok môže byť viditeľný už po 1-2 týždňoch a účinok pocítite už po prvom dni.

Hlavným pravidlom pri vykonávaní týchto cvikov je držať ramená rovno a chrbát vystretý.

Ako sa zbaviť ochabnutých rúk – 3 jednoduché cviky

 

 

 

 

Je to veľmi dôležité z dvoch dôvodov:

Aby sme zapojili svalové skupiny, ktoré potrebujeme.

Aby sme odstránili hrbenie a zlepšili držanie tela, pretože držanie tela je kľúčové nielen pre zdravie, ale aj pre krajší vzhľad.

1. Cvik

 

 

Sedíme na stoličke alebo kresle (môžete aj stáť).

Narovnáme chrbát a vystrieme paže.

Potom pokrčíme lakte a položíme dlane na ramená.

Následne plynulo vykonáme kruhové pohyby tam a späť.

 

 

Všetky pohyby robte plynulo a hladko. 

Pokúste sa nakresliť kruhy pomocou lakťov pri maximálnej amplitúde, aby ste zahrnuli všetky svaly.

Urobte 15 kruhov dopredu a 15 kruhov dozadu.

Môžete to skúsiť aj s rovnými rukami.

2. Cvik

 

 

 

Toto cvičenie môžete robiť v stoji alebo v sede.

Sedíme na stoličke, chrbát držíme vystretý, ramená sa snažíme nespúšťať, ale skôr narovnať.

Potom zdvihneme ruky do strán.

Predstavujeme si, že sme nožnice, robíme jednoduché priečne pohyby rukami, ako na obrázku.

Vymeňte ruky.

Opakujeme 30-40 krát.

Ucítite, ako vaše svaly pracujú.

 

 

 

 

3. Cvik

Zdvihneme vystreté ruky nad hlavu.

 

 

Potom ruky pomaly spúšťame (ohýbame ich v lakťoch) smerom k zadnej časti hlavy.

Toto je naša východisková pozícia, kedy sú tricepsy vystreté na maximum.

Až z tejto polohy pokrčíme ruky hore a cítime, ako sa svaly na rukách napínajú.

 

 

 

Na zvýšenie záťaže si môžete vziať knihu, fľašu s vodou alebo činku.

Vykonajte toto cvičenie 25-30 krát.

V budúcnosti môžete skúsiť ruky striedať, ale bude to zložitejšie.

Veľa šťastia!

 

Foto: pixabay
Foto: pixabay
Foto: pixabay