Zbavte sa brušného tuku: Pomôže vám táto japonská metóda s uterákom!

Každý človek, ktorý si sleduje svoju postavu, vie, aké ťažké je pracovať s problémovými partiami.

Pri chudnutí sú tieto partie na rade vždy ako posledné.

Naopak ak priberiete, kilečká sa vám lepia ako prvé práve tam.

 

 

...

Brucho sa považuje za problémovú oblasť väčšiny žien a preto vás dnes vďaka portálu napadovy.blog oboznámime s účinnou japonskou metódou, ktorá vám pomôže s tukom práve v tejto oblasti.

Je to možno prekvapujúce, ale taká jednoduchá vec, akou je uterák, vám pri tejto technike dokáže pomôcť s držaním tela, aj chudnutím. 

Kým nevyskúšate, neuveríte!

 

 

Japonská metóda na odstránenie brušného tuku

Túto techniku vyvinul japonský lekár Fukutsuji a písal o nej aj v knihe, z ktorej sa predali milióny výtlačkov.

Aj keď samotná technika je opísaná len niekoľkými vetami, účinnosť tejto metódy spočíva v natiahnutí chrbtice do jej prirodzeného stavu. 

Pravidelným cvičením uvidíte, ako sa vám zlepšilo držanie tela, stiahol sa žalúdok a dokonca sa môžete cítiť vyšší.

 

 

Na vykonanie cvičenia môžete použiť špeciálny valec, ale bude stačiť aj obyčajný uterák.

 

 

Metóda Fukutsuji: technika vykonávania

Vezmite si uterák a zrolujte ho do pevnej rolky.

Optimálna dĺžka valčeka je 40 cm a viac. 

Jeho hrúbka môže začínať od 5 cm a časom sa môže zvýšiť na 10 cm.

Zrolovaný valček upevnite niťami alebo gumičkami.

 

 

Posaďte sa na tvrdý, rovný povrch, najlepšie na podlahu s podložkou.

Mäkké povrchy ako posteľ a pod. nie sú vhodné.

Ľahnite si, pričom valček z uteráka zasuňte pod chrbát v oblasti krížov.

Nastavte valček tak, aby bol naprieč.

Najdôležitejšia vec je, že by mal byť umiestnený presne pod pupkom, pretože od toho závisí výsledok.

 

Položte nohy na šírku bokov.

Otočte nohy tak, aby sa vaše palce navzájom dotýkali.

V tomto prípade by mali byť päty na zemi vo vzdialenosti 20–25 cm od seba.

 

 

Natiahnite ruky dopredu a spustite ich za hlavu, pričom dlane otočte nadol.

Malíčky dlaní by sa mali spojiť.

Ak nemôžete narovnať ruky hneď, nenúťte sa.

Hlavná vec je, že sa malíčky dotýkajú.

Chrbtica si časom zvykne a vy budete môcť úplne vysunúť ruky.

V tejto polohe by ste mali zostať 5 minút.

Ale ak je pre vás stále ťažké vykonať cvičenie, začnite s 1-2 minútami a postupne predlžujte čas.

Výsledky na seba nenechajú dlho čakať, uvidíte.

Budete milo prekvapení.

Presný postup cvičenia nájdete TU.

 

Veľa zdravia!

 

Foto: tjn
Foto: pixabay
Foto: pixabay
Foto: pixabay
Foto: pixabay
Foto: pixabay
Foto: pixabay