Zázračná metóda pomôže zoštíhliť pás bez námahy, cvičenia či diét. Musíte urobiť len túto jedinú vec!

So sedavým životným štýlom trpí nielen chrbtica. Bruško sa zväčšuje a priberanie sa v niektorých prípadoch zdá nezastaviteľné. A to trápi predovšetkým ženy. Pritom nám dokáže pomôcť jednoduchá metóda, ktorá nezaberie viac ako 5 minút denne!

Ako dosiahnuť tenší pás

Japonský lekár Fukutsudzi sa takmer desať rokov venoval výskumu, v rámci ktorého vyvinul jedinečnú metódu formovania postavy.

Lekár dospel k záveru, že jedným z hlavných dôvodov širokého pásu je zlé postavenie panvy a horného kvadrantu. Podstatou v boji proti priberaniu na brušku je podľa neho správne držanie tela.

Metóda Fukutsudzi

Ľahnite si na tvrdý, rovný povrch, pod dolnú časť chrbta (tesne pod pupkom) si dajte vankúš, mikinu či uterák a oddychujte.

Roztiahnite nohy na šírku ramien a spojte palce na nohách. Ruky položte na zem a spojte malíčky

Takto ležte po dobu 5 minút. Ak je to pre vás spočiatku príliš náročné, postačia aj 2-3 minúty.

Najlepšie nápady na váš e-mail

Nechajte sa inšpirovať! Každý deň vám pošleme súhrn najlepších nápadov priamo na váš e-mail.

Aby nedošlo k poškodeniu chrbtice, postavte sa veľmi pomaly, prípadne sa najskôr prevaľte na stranu. Ak máte vážne problémy s chrbtom, konzultujte túto metódu s lekárom.

Približne po mesiaci budete badať prvé pokroky. Týmto cvičením totiž dostanete do formy svoju chrbticu a to vám umožní správne držať telo a teda sa zbavíte aj priberania.

Pozrite videá popisujúce metódu Fukutsudzi.