Z týchto šišiek nepriberiete: Naučte sa výborné šišky z jogurtu, pripravené za minútku!

Tieto šišky sú fantastické v tom, že ich môžete pripraviť v rúre - úplne diétne v rúre, alebo aj vyprážať. Neobsahujú však žiadnu pšeničnú múku. Naučte sa túto fit verziu z ovsených vločiek, alebo ovsenej múky, nebudete ľutovať!

Tieto šišky sú fantastické v tom, že ich môžete pripraviť v rúre – úplne diétne v rúre, alebo aj vyprážať. Neobsahujú však žiadnu pšeničnú múku. Naučte sa túto fit verziu z ovsených vločiek, alebo ovsenej múky, nebudete ľutovať!

Potrebujeme:

250 g ovsenej múky (dajú sa použiť aj najemno zomleté ovsené vločky)

2 vajcia

1 bal. Prášku do pečiva (10g)

280 g bieleho jogurtu (alebo jogurt a kyslú smotanu zmiešanú v pomere 1:1)

2-3 lyžice trstinového cukru

Najlepšie nápady na váš e-mail

Nechajte sa inšpirovať! Každý deň vám pošleme súhrn najlepších nápadov priamo na váš e-mail.

Olej alebo formu na pečenie – tieto šišky môžete totiž vyprážať aj piecť

Postup:

Všetky prísady na cesto zmiešame a buď vyprážame na oleji dozlatista, alebo navrstvíme do špeciálnej formy na šišky a pečieme pri teplote 180 stupňov 25 minút. Šišky sa dajú pripraviť aj z ryžovej múky a pšeničnej múky, prípadne múky špaldovej. Podávame s džemom, tvarohom, čokoládou, alebo ako vám najlepšie chutia!

Šišky upečené v rúre – výzdoba pre mojich drobcov.

Takto vyzerajú šišky vyprážané klasicky na oleji. Vprážate radšej menšie kúsky, mám odskúšané, že takto sú šišky chutnejšie.

Prajeme vám dobrú chuť! :-)

zdroj: kreativeshobby