Z tohoto jedálnička sa idú všetci zblázniť: Nehladujte a za týždne 3 kilá dole!

Delená strava si podmanila tisíce ľudí po celom svete. Dôvodom je fakt, že pri nej v skutočnosti nehladujete, ale musíte dodržiavať určité zásady kombinácie potravín počas jednotlivých dní. V podstate jete jedlá ako zvyčajne, ale musíte dodržiavať tieto pravidlá. S touto diétou idú kilá dole jedna radosť.

Základné pravidlá, ktoré treba ovládať

  • Ovocie nikdy nejedzte po jedle.
  • Ak si dáte mäso, ďalšie jedlo si dajte až o 4 hodiny. Po zemiakoch, bezvaječných cestovinách, ryži, pečive, syroch a vajciach potrebujete trojhodinovú pauzu. Dve hodiny by ste nemali jesť po zelenine, hodinu po banáne, polhodinu po inom ovocí.
  • Kávu pite bez mlieka alebo smotany, cukor nahraďte umelým sladidlom. Čaj neslaďte vôbec. Vzdajte sa sladkých nápojov a obmedzte alkohol.
  • Na začiatku ide chudnutie najrýchlejšie, postupne sa však môže spomaliť. Preto by ste za mesiac mali čakať úbytok asi 6 kíl. Nezabúdajte, že zdravé chudnutie by malo byť postupné a nie nárazové. Práve to ponúka delená strava.

Pondelok

Raňajky: biely jogurt so škoricou a sladidlom stévia, čierna káva bez cukru a mlieka

Desiata: jablko

Obed: zeleninové rizoto bez syra

Najlepšie nápady na váš e-mail

Nechajte sa inšpirovať! Každý deň vám pošleme súhrn najlepších nápadov priamo na váš e-mail.

Olovrant: kaleráb a mrkva

Večera: pečené kuracie stehno, dusená zelenina

Utorok

Raňajky: tri plátky nízkotučného tvrdého syra, paradajka, uhorka, nesladený čaj

Desiata: jeden  banán

Obed: pečený losos alebo chudé mäso, dusený kel alebo dusená kapusta

Olovrant: pohár nízkotučného acidka

Večera: cottage syr, zelenina

Streda

Raňajky: šalát z čerstvého ovocia s lyžičkou medu, čerstvá ovocná šťava

Desiata: dve malé parenice, paprika

Obed: zeleninový šalát s kuracím mäsom

Olovrant: dve vajcia natvrdo, reďkovka

Večera: pečené zemiaky s dresingom z kyslej smotany a byliniek

Štvrtok

Raňajky: dva krajce celozrnného chleba s čerstvým syrom, čierna káva bez cukru a mlieka

Desiata: jogurtové mlieko, môže byť ovocné

Obed: omeleta so zeleninou, bez syra, zeleninový šalát

Olovrant: tri plátky sušenej šunky, kaleráb

Večera: dusená zelenina, malá grahamová žemľa

Piatok

Raňajky: nízkotučný tvaroh s čerstvým ovocím a lyžičkou škorice, stopercentná ovocná šťava

Desiata: celozrnná žemľa s trochou rastlinného margarínu a listovým šalátom

Obed: šalát z bezvaječnej cestoviny so zeleninou a s jogurtovým dresingom

Olovrant: kefír bez príchute

Večera: pečená alebo grilovaná zelenina, cottage syr s čili

Sobota

Raňajky: grahamový rožok s troškou rastlinného tuku, nesladený čaj

Desiata: pomaranč

Obed: hustá zeleninová polievka so zemiakmi, bez múky

Olovrant: ovčí syr, paradajka, paprika

Večera: dusený špenát, vajíčko natvrdo

Nedeľa

Raňajky: krajec celozrnného chleba s bylinkovým tvarohom, káva bez mlieka a cukru

Desiata: acidofilné mlieko, môže byť ovocné

Obed: pečené hydinové mäso alebo ryba, šalát z čerstvej zeleniny

Olovrant: grapefruit

Večera: mäsový vývar so zeleninou a mäsom, bez cestoviny

Témy:


Pridajte svoj komentár