Vďaka týmto radám sa vaše telo okamžite uvoľní: Úľava pri stuhnutí a strese!

Ak sa cítite napätí, unavení a vystresovaní, mali by ste na chvíľku spomaliť. 

Doprajte svojmu telu uvoľnenie a úľavu. 

Vďaka týmto jednoduchým technikám to zvládnete aj sami doma a budete sa hneď cítiť lepšie!

 

Naučte sa tieto cviky z youtube a život bude hneď o niečo príjemnejší :)

Najlepšie nápady na váš e-mail

Nechajte sa inšpirovať! Každý deň vám pošleme súhrn najlepších nápadov priamo na váš e-mail.

Základné kroky k uvoľneniu tela sú snáď všetkým dobre známe, pretože to nie je žiadna veda.

Niekedy stačí len napustiť si vaňu a dopriať si kúpeľ s obľúbeným olejom, či soľou do kúpeľa. 

Inokedy vás uvoľní partia príjemných ľudí, s ktorými sa cítite dobre.

Úroveň stresu ovplyvňuje tiež hladina elektrosmogu v miestnosti. V spálni, kde spíte by napríklad nemal byť televízor, nemali by ste spať pri bezdrôtovej sieti LAN a je dobré vypnúť si aj mobil, aby vás nerušil v spánku.

Ak však napätie pretrváva, vyskúšajte tieto techniky na uvoľnenie tela, za ktoré budete určite vďační.

Postup:

 

1. Cvik

Položte si obe dlane na vrch hlavy a veľmi jemne ťahajte pomaličky hlavu dopredu. Zhlboka dýchajte a vydržte v tejto polohe aspoň 1 minútu. 

 

 

Teraz plynulo prejdite k druhému cviku.

Ľavú ruku nechajte na hlave a druhú ruku stiahnite k telu a pokrčte v predlaktí. Zatnite päsť.

 

 

Mali by ste cítiť natiahnutie hlboko v chrbtici.

 

 

Opäť dýchajte zhlboka a vydržte v tejto polohe. 

Následne strany vymeňte, na hlavu položte opačnú ruku a druhú ruku opäť pokrčte v predlaktí pri tele.

2. Cvik

Postavte sa do rohu miestnosti, jednu ruku položte dlaňou na jednu stenu, druhú dlaň na druhú stenu.

 

 

Jednu nohu natiahnite dozadu a v tejto polohe vydržte 2 minúty. 

Opäť nezabúdajte na správne dýchanie a s výdychom pritlačte dlane ešte o kúsok viac. 

3. Cvik

Postavte sa s narovnanými nohami, špičky smerujú dopredu, dlane si položte na kolená a pomaly spúšťajte ruky dolu.

Pokúste sa posunúť ruky čo najbližšie k zemi. 

 

 

Pri pravidelnom cvičení pocítite zlepšenie flexibility a telo bude oveľa uvoľnenejšie. 

Veľa zdravia!