Cvičte túto sériu po dobu 7 DNÍ a potom sa pozrite do zrkadla: Najlepšie cvičenie na prevísajúce spodné brucho!

Ak sa chcete dostať do formy, vyskúšajte tento tréning, zameraný na budovanie svalovej hmoty, pálenie tuku a tiež zlepšenie flexibility.

Pri pravidelnom cvičení a správnej životospráve môžete dosiahnuť viditeľné výsledky už v krátkom čase.

Navyše, budete sa aj dobre cítiť.

 

 

...

Zacvičte si podľa tohto kompletného tréningu z youtube kanála Sphera Fitness.

Kobra

Ľahnite si na brucho, dlaňami sa oprite o zem a ťahajte hornú časť tela čo najvyššie, pričom pohľad smeruje dopredu.

Pravidelne dýchajte, v najvyššom bode vydržte pár sekúnd a spustite sa do východiskovej polohy.

Opakujte po dobu 30 sekúnd.

 

 

Naťahovanie paží

Zdvihnite jednu ruku nad hlavu, predlaktie potiahnite opatrne až dozadu za hlavu a ruku jemne pritláčajte za lakeť.

Vydržte 15 sekúnd a potom ruky vymeňte.

 

 

 

 

 

 

Krúženie pažami

Postavte sa vzpriamene a rozpažte ruky.

Pažami jemne krúžte dopredu a potom zase dozadu.

Opakujte po dobu 30 sekúnd.

 

 

 

Beh na mieste

Pravidelne dýchajte, zapojte svaly a bežte na mieste.

Vydržte po dobu 30 sekúnd.

 

 

 

 

Teraz je čas na 15 sekundový oddych.

Zhlboka dýchajte.

Výpady vzad

Postavte sa vzpriamene, urobte výpad vzad, pričom kolená držte v priamom uhle a následne koleno ťahajte vpred k opačnému lakťu.

Svaly sú napnuté, pravidelne dýchajte.

Opakujte po dobu 30 sekúnd.

To isté opakujte aj na druhú nohu.

 

 

 

 

 

 

 

 

Bočná doska

Ľahnite si na bok, vystreté nohy prekrížte, zaprite sa rukou o dlaň a zdvihnite sa zo zeme tak, aby telo bolo v jednej línii.

Druhú ruku si dajte vbok a boky striedavo približujte k zemi a zdvíhajte hore. 

Opakujte po dobu 30 sekúnd.

To isté opakujte aj na druhú stranu.

 

 

Drep

Rozkročte sa na šírku bokov, rukami uchopte závažie a urobte drep. 

Vráťte sa do východiskovej polohy s vystretými nohami a opakujte po dobu 30 sekúnd.

 

 

Bočné výpady s výkopom

Naširoko sa rozkročte, ruky si dajte za hlavu, preneste váhu do jednej strany, pokrčte koleno tak, aby nepresiahlo cez špičku na chodidle a potom ťahajte koleno k opačnému lakťu.

V tempe opakujte po dobu 30 sekúnd a potom vymeňte strany.

 

 

Zdvíhanie nohy vzad

Dajte sa na štyri, ruky sú pod ramenami, kolená v priamom uhle. 

Jedno koleno striedavo zdvíhajte dozadu, potom vráťte naspäť a následne zdvihnite do strany.

Takto opakujte po dobu 30 sekúnd a potom vymeňte strany.

 

 

 

 

Drep s výkopmi

Postavte sa s nohami rozkročenými na šírku bokov, urobte drep a potom striedavo ťahajte jedno a druhé koleno vždy k opačnému lakťu. 

 

 

 

Hotovo. Teraz si doprajte ešte strečing.

Celý tréning nájdete v priloženom videu.

Veľa šťastia!