Týchto 9 strečingových pohybov vám zmení život: Zbavíte sa telesnej asymetrie a zrýchlite si metabolizmus!

Koľkokrát ste si povedali, že budúci pondelok začnete cvičiť? A potom ostalo len pri predsavzatiach, ktoré sa nenaplnili? Naše telá potrebujú fyzickú aktivitu, aby zostali zdravé. Je však ťažké nájsť dostatok času a energie na fitnes alebo iné aktivity. Pracovné povinnosti, starostlivosť o rodinu a domácnosť nás stoja veľa času. Je skvelé, že tréneri poradili tieto jednoduché cviky, vďaka ktorým udržíte svaly vo forme a ktoré môžete robiť doma. Nehľadajte už žiadne výhovorky a vyskúšajte ich, aby mohlo vaše telo fungovať tak, ako má.

Krk a ramená

9 Stretching Exercises That May Help You Get Rid of Body Asymmetry and Speed Up Your Metabolism

Šetrné strečingové cvičenie pre krk.

Toto cvičenie vráti svalom pružnosť a odstráni tuk v blízkosti 7. stavca.

  • Ľahnite si na chrbát a ohnite kolená.  
  • Zložte uterák, ako je znázornené na obrázku vyššie, a položte ho na zadnú časť hlavy.     
  • Ťahajte uterák smerom ku kolenám a pokúste sa napnúť krk. Kolená držte po stranách, aby ste mohli voľne dýchať.     
  • Zhlboka sa nadýchnite a cvičenie zopakujte 3-4 krát.

9 Stretching Exercises That May Help You Get Rid of Body Asymmetry and Speed Up Your Metabolism

Statický cvik pre ramenné svaly.

Napätie v oblasti ramien má negatívny vplyv na videnie a spôsobuje časté bolesti hlavy.     

  • Jemne sa nakloňte a oprite jedno rameno o stenu.     
  • Ohnite ruku v lakti a zdvihnite ju tak, aby ramenná časť ruky bola rovnobežná s podlahou a aby prsty smerovali nadol.    
  • Druhú časť tela odkloňte od steny pokiaľ necítite bolesť.     
  • Držte túto pozíciu 30 sekúnd a potom to isté urobte s druhou rukou.

9 Stretching Exercises That May Help You Get Rid of Body Asymmetry and Speed Up Your Metabolism

Najlepšie nápady na váš e-mail

Nechajte sa inšpirovať! Každý deň vám pošleme súhrn najlepších nápadov priamo na váš e-mail.

Cvik, ktorý zlepšuje krvný obeh. 

Toto cvičenie je dobré pre ľudí, ktorí majú prvé príznaky ovisnutej kože.     

  • Nakloňte sa ramenom na zvislú tyč, alebo dosku. Môžete použiť zárubňu dverí.    
  • Rám dverí držte z opačnej strany.     
  • Otočte svoje telo, aby ste cítili, ako sa svaly napínajú na zadnej strane ramena.     
  • Uistite sa, že rameno je vodorovné a zápästie je v rovine s plecami. Cvičte po dobu 30 sekúnd z každej strany.

Chrbát a brušné svaly

9 Stretching Exercises That May Help You Get Rid of Body Asymmetry and Speed Up Your Metabolism

Cvik na precvičenie hrudnej chrbtice.

Napäté svaly v tejto oblasti vám nedovoľujú voľne dýchať a môžu vás znervózňovať. Na toto cvičenie potrebujete karimatku alebo inú hrubšiu podložku.     

  • Ľahnite si na brucho, zdvihnite plecia a prekrížte ruky pod hrudníkom.     
  • Položte čelo na zrolovaný uterák.     
  • Prsty natiahnite do strán, ale nie príliš.     
  • Zatvorte oči a zhlboka sa nadýchnite.
  • Toto cvičenie môžete po malej prestávke zopakovať.

9 Stretching Exercises That May Help You Get Rid of Body Asymmetry and Speed Up Your Metabolism

Strečing vnútorných a bočných svalov brucha.

Toto cvičenie zabraňuje ukladaniu tuku v páse.     

  • Urobte hlboký drep, preneste váhu na jednu nohu a druhú nohu natiahnite do strany.     
  • Oprite sa rukou o zem a druhú natiahnite nad hlavou tak, aby smerovala od nôh.     
  • Pravidelne dýchajte a držte túto pozíciu 30-40 sekúnd.

Boky

9 Stretching Exercises That May Help You Get Rid of Body Asymmetry and Speed Up Your Metabolism

Toto statické strečingové cvičenie vám môže pomôcť spevniť pokožku v bokoch a bojovať proti celulitíde. Lekári tvrdia, že tieto cvičenia môžu pomôcť odstrániť opuch a bolesť spôsobenú sedavým životným štýlom.

9 Stretching Exercises That May Help You Get Rid of Body Asymmetry and Speed Up Your Metabolism

Natiahnutie svalov dolnej časti chrbta a štvorhlavého svalu stehna.

Toto cvičenie je potrebné pre každého, kto často riadi auto alebo trávi celý deň v sede.     

  • Dajte sa do výpadu, aby sa vaše koleno nachádzalo pod hrudníkom.     
  • Ohnite druhú nohu a položte ju na stenu. Ak to urobíte správne, budete cítiť, ako sa vám natiahla predná časť bedra.     
  • Držte túto pozíciu 30 sekúnd.

9 Stretching Exercises That May Help You Get Rid of Body Asymmetry and Speed Up Your Metabolism

Jemný strečing pre zadok a boky.     

  • Pritiahnite kolená smerom k tvári a chyťte sa za členky.     
  • Udržujte chrbát zaoblený a pokúste sa nosom dočiahnuť nohy bez toho, aby ste ich natiahli.

Holeň a chodidlá

9 Stretching Exercises That May Help You Get Rid of Body Asymmetry and Speed Up Your Metabolism

Statické cvičenie pre prednú časť bokov, holení a nôh.

Toto cvičenie odstraňuje opuch a bolesť spôsobenú chôdzou na vysokých podpätkoch.     

  • Ľahnite si na podlahu a oprite sa o lakte.     
  • Nohy by mali byť pod zadkom.     
  • Uistite sa, že váš chrbát nie je zhrbený a hrudník vypnite nahor.     
  • Držte polohu 30-40 sekúnd.

9 Stretching Exercises That May Help You Get Rid of Body Asymmetry and Speed Up Your Metabolism

Tónovanie zadnej bedrovej časti, ktorá je citlivá na vznik celulitídy.     

  • Položte dlane na stenu.     
  • Vzdialenosť medzi nohami a stenou by mala byť 50 až 65 cm.     
  • Položte prednú časť chodidla na stenu a ohnite koleno.
  • Druhá noha by mala zostať na podlahe (nezdvíhať pätu).
  • Držte túto pozíciu 30 sekúnd a potom to isté urobte na druhej nohe.

Ako vidíte, cvičenia sú naozaj jednoduché, ale veľmi efektívne. Ak si nájdete čas a začnete ich pravidelne cvičiť, zaberie vám to len pár minút a budete sa cítiť oveľa lepšie! Vaše telo vám to oplatí dobrou kondíciou a zbavíte sa ťažkostí, ktoré súvisia so sedavým životným štýlom.

Zdroj: brightside.me