Chudnutie na plné obrátky: Táto tukožrútska polievka bude silným spojencom na vašej ceste za krajším telom!

Či už teplá, alebo na studeno, polievka je lahodné jedlo a mali by ste si ju zaradiť do jedálnička tak často, ako je to možné.

 

 

Prednosti dobrej polievky spočívajú v jej zložení, ktoré sa môže variabilne meniť podľa chuti a dostupných surovín. 

V tomto článku sa dozviete, ako uvariť polievku, ktorá vám môže pomôcť na vašej ceste k nižšej váhe. 

...

 

 

Túto polievku podľa receptu z portálu recettemarocaine365 môžete konzumovať bez výčitiek, s radosťou a pomôže vám udržať si štíhlu líniu. 

Potrebujeme:

Ingrediencie si môžete prispôsobiť chuti

1 šálku zeleniny ako je zeler, žltá alebo červená paprika, cibuľa alebo zelené fazuľky

1 šálku miešanej listovej zeleniny ako špenát, mangold alebo kel

1/2 šálky koreňovej zeleniny ako je mrkva, petržlen, červená repa

 

 

1/2 ČL sušeného cesnaku

1/2 ČL mletého zázvoru

2 – 4 ČL kurkumy, koriandru, čierneho korenia, rasce

2 šálky pripraveného domáceho zeleninového vývaru

soľ podľa chuti

môžete pridať aj pol šálku červenej fazule

Postup:

Začnite tým, že najskôr podusíte koreňovú zeleninu, aby sa neskôr lepšie zapracovala do polievky.

 

 

Vezmite si veľkú panvicu a nasypte na ňu zmes korenia, pridajte očistenú.

Nakrájanú koreňovú zeleninu, podlejte vodou a poduste do mäkka.

Listovú zeleninu si nakrájajte, pridajte na panvicu.

Dobre premiešajte. 

Pridajte 1 šálku zeleninového vývaru.

Nechajte všetko dusiť asi 15 – 20 minút pod pokrievkou. 

 

 

Následne pridajte zvyšný vývar, aj zvyšnú zeleninu (okrem koreňovej).

Povarte 10 minút. 

Teraz je na rade koreňová zelenina, ktorú treba pridať do hrnca a zaliať trochou vody podľa potreby.

Množstvo vody, ktoré pridáte, závisí od stupňa konzistencie, ktorý chcete dosiahnuť.

 

 

Nechajte povariť ešte 5 minút a polievka je hotová.

Polievková diéta

Ako už názov napovedá, táto polievka je určená pre všetkých, ktorí sa snažia schudnúť.

Vďaka konzumácii tejto polievky sa obmedzí počet prijatých kalórií za deň, aby bolo telo nútené čerpať z tukových zásob.

 

 

Túto polievku by ste mali okrem raňajok konzumovať najskôr namiesto zvyšných jedál a potom pridávajte postupne chudé mäso (kuracie, morčacie, teľacie a pod.), ovocie a zeleninu a chudé ryby.

Veľa šťastia!

Foto: pixabay
Foto: pixabay
Foto: pixabay
Foto: pixabay
Foto: pixabay
Foto: pixabay
Foto: pixabay