Špeciálny tréning pre ženy 3v1 – BOKY, BRUCHO, STEHNÁ: Najrýchlejšie pálenie tuku na problémových partiách!

1586 0

Úspech chudnutia spočíva nielen v úprave stravy, ale aj vo fyzickej aktivite. Vyskúšajte preto tento efektívny tréning 3 v 1 z youtube, ktorý je zameraný na problémové partie a zvládnete ho aj doma v obývačke!

Medzi jednotlivými cvikmi si doprajte 15 sekundový oddych.

1. Cvik

Tento cvik opakujte v 2 sériách po 30 sekúnd. 

Postavte sa vzpriamene a lakte priťahujte raz k jednému a potom k druhému kolenu.

Najlepšie nápady na váš e-mail

Nechajte sa inšpirovať! Každý deň vám pošleme súhrn najlepších nápadov priamo na váš e-mail.

2. Cvik

Tento cvik opakujte v 2 sériách po 30 sekúnd. 

Ľahnite si na chrbát, ruky položte vedľa seba na zem a dvíhajte nohy v tempe hore a dolu. Brušné svaly sú napnuté, pravidelne dýchajte.

3. Cvik

Tento cvik opakujte v 2 sériách po 30 sekúnd.

Ostaňte ležať na zemi, ale teraz zdvihnite nohy hore a striedavo ťahajte jednu a potom druhú nohu k zemi bez toho, aby ste ju položili na zem.

4. Cvik

Tento cvik opakujte v 2 sériách po 30 sekúnd.

Opäť ostaňte ležať na zemi, nohy zdvihnite čo najvyššie, otvárajte ich von a potom ťahajte k sebe. Svaly sú napnuté, ruky položené vedľa tela a pravidelne dýchajte.

5. Cvik

Tento cvik opakujte v 2 sériách po 30 sekúnd.

Ľahnite si nabok, spodná noha je vystretá, vrchnú nohu zdvíhajte hore, pričom svaly sú napnuté. Jednu ruku si položte pod hlavu a druhou sa oprite vpredu o zem.

Otočte sa na druhú stranu a opakujte aj na druhú nohu.

6. Cvik

Tento cvik opakujte v 2 sériách po 30 sekúnd.

Opakujte výpady do jednej a potom do druhej strany, pričom východisková poloha je v strede a pri výpade sa vždy opačnou rukou dotknite chodidla. Svaly sú opäť napnuté, chrbát vystretý a pravidelne dýchajte.

7. Cvik

Tento cvik opakujte v 2 sériách po 30 sekúnd.

Rozkročte nohy viac ako na šírku bokov, špičky smerujú von, chrbát je vystretý. Zadok ťahajte dolu do drepu, pričom váha je prenesená na pätách.

8. Cvik

Tento cvik opakujte v 2 sériách po 30 sekúnd.

Postavte sa na šírku bokov, zadok ťahajte dolu do drepu, pričom kolená nesmú presiahnuť špičky a váha je prenesená na pätách. Z drepu sa vráťte do východiskovej polohy pričom jednu nohu ťahajte do výkopu do strany. Opäť urobte drep a vykopnite do strany druhú nohu. Striedajte strany.

Hotovo. Vďaka pravidelnému cvičeniu sa vám spevní postava a bude vyzerať opticky štíhlejšie.

Ak zotrváte pri zdravom životnom štýle, podarí sa vám zbaviť sa tuku a budete sa cítiť lepšie. 

Prajeme veľa šťastia!

 

 

Témy:


Pridajte svoj komentár