Väčšina žien má problém s mäkkým bruškom a stehnami: Trénerka ukázala 5 cvikov, ktoré fungujú lepšie ako beh a brušáky!

Myslíte si, že na spevnenie celého tela potrebujete každý deň drieť celé hodiny v posilňovni alebo behať kilometrové trasy? V skutočnosti spočíva tajomstvo v tom, že poznáte tie správne pohyby, ktoré aktivujú čo najviac svalov a cielene formujú konkrétne telesné partie. Ich tajomstvo spočíva v tom, že pracujú s ťažiskom a aby ste dokázali udržať rovnováhu počas každého cviku, musíte aktivizovať čo najviac svalov.

Dlhoročná trénerka zhromaždila sadu 5 cvikov, ktoré dokážu precvičiť celé telo a navyše, formujú práve kritické oblasti bruška, stehien a zadku. Okrem formovania postavy však počas cvičenia aj spevníte chrbticu a okrem efektívneho cvičenia si tak aj zlepšíte zdravie a držanie tela.

1. Pre každú nohu opakujeme cvičenie 30x

2. Pre každú nohu opakujeme cvičenie 15x

3. Striedavo stojíme na pravej a ľavej nohe, opakujeme 30 x

4. Pri tomto cviku zo začiatku opakujeme len 10 x pre každú nohu. Po približne dvoch týždňoch cvičenia by ste mali byť schopní urobiť 30 opakovaní pre každú nohu.

...

5. Striedame pravú a ľavú nohu, opakujeme 30x

zdroj: uduba