Trápi vás dvojitá brada? Zbavte sa jej pomocou tenisovej loptičky!

Dvojitá brada je veľmi nepríjemným estetickým problémom, ktorý súvisí s viacerými faktormi. Zbaviť sa jej však vôbec nie je ľahké. My vám však poradíme najúčinnejšie tipy, ktoré fungujú skvele.

Dvojitá brada je veľmi nepríjemným estetickým problémom, ktorý súvisí s viacerými faktormi – okrem naberania hmotnosti za ňu môže aj starnutie, ochabovanie svalstva ako strata elasticity pokožky oblasti brady a krku.

Odstrániť dvojitú bradu býva náročné aj potom, ako sa nám podarí schudnúť. Jedinou možnosťou, ako získať svoj vzhľad späť a odstrániť tento problém, je cielené posilňovanie krčných svalov a spolu s nimi aj pokožky. Netreba sa však ničoho obávaťtie najúčinnejšie cviky nie sú nenáročné a v podstate ich môžete robiť kdekoľvek. Postačí niekoľko minút denne a výsledky sa dostavia už o niekoľko týždňov.

Tenisová loptička

Tento cvik medzi najúčinnejšie v boji proti dvojitej brade. Loptičku držte medzi bradou a krkom. Zatlačte bradou smerom na loptičku a uvolnite tak, aby vám loptička nespadla. Opakujte 10x.

Protitlak

Dlaňou tlačte zospodu na bradu a proti tomuto tlaku sa snažte pomaly otvárať ústa. Opakujte 10x.

Záklon hlavy

Posaďte alebo postavte sa rovno a bez toho, aby ste otvorili ústa, snažte sa zakloniť hlavu čo naviac dozadu. Opakujte 10x.

Bozk do neba

Mierne zakloňte hlavu (nie tak veľmi ako pri predošlom cviku) a pokúste sa čo naviac našpúliť pery, akoby  ste posielali bozk do neba. Vydržte 5-10 sekúnd a opakujte 10x.

Najlepšie nápady na váš e-mail

Nechajte sa inšpirovať! Každý deň vám pošleme súhrn najlepších nápadov priamo na váš e-mail.

Tantalos

Tento cvik vám okrem krásnej brady zabezpečí aj krásny dekolt a krk. Mierne zakloňte hlavu a potvorte ústa. Bradu sa snažte vytiahnuť čo najviac dopredu tak, aby ste cítili ťah od dekoltu až brade. Vydržte 10 sekúnd a opakujte 5x.

V sede

Lakťami sa oprite o stôl a zpvrite dlane v päsť. Na zovreté dlane si položte bradu a ústa nechajte zatvorené. Jazykom sa dotknite horného podnebia a snažte sa naň jazykom čo najviac zatlačiť. Vydržte 5 sekúnd a cvik opakujte 10x.

Grimasa

Krk držte vo vzpriamenej polohe. Bradu mierne nadvihnite, spodnú čeľusť ťahajte dopredu a kútiky úst ohnite smerom nadol. Vydržte v tejto polohe 10 sekúnd a opakujte 10x.

zdoroj: wikihow