Trápi vás často zablokovaná krčná chrbtica? Lekár ukázal najjednoduchší spôsob, ako odstrániť bolesť a vrátiť stavce späť na svoje miesto!

Práca v kancelárii, váľanie sa pri televízii, neustále surfovanie po internete a sociálnych sieťach v telefóne, nedostatok fyzickej aktivity a nezdravá strava sú príčinou rôznych ochorení.

Najčastejšie a najnepríjemnejšie z nich je osteochondróza. Presnejšie, osteochondróza krčnej chrbtice . Z toho vznikajú závrate, nevoľnosti, bolesti hrdla, ktoré sa často považujú mylne za únavu.

Pre liečenie osteochondrózy je liečebný telocvik najúčinnejšou metódou. Pomáha upravovať krvný obeh v krčnej chrbtici a obnoviť správnu polohu stavcov. Za jeden z najúčinnejších je považovaný súbor cvičení od doktora Butrimova, ktorý ho vyvíja už 30 rokov.

Cvičenie pri cervikálnej osteochondróze

Osteochondróza krčnej chrbtice je ochorenie, pri ktorom dochádza k postupnej deštrukcii tkaniva chrupavky intervertebrálnych kĺbov a platničiek cervikálnej oblasti.

Bolesti krku alebo brnenie v rukách pociťujú každý deň tisíce ľudí. Ale z nejakého dôvodu prikladajú týmto príznakom menší význam ako napríklad nádche.

Najlepšie nápady na váš e-mail

Nechajte sa inšpirovať! Každý deň vám pošleme súhrn najlepších nápadov priamo na váš e-mail.

Vladimír Alexandrovič Butrimov je expertom v oblasti reflexnej terapie, liečiteľom cvičenie čchi-kung, psychoterapeutom a odborníkom na terapeutická cvičenie.

Viac ako 30 rokov študoval a vyberal najefektívnejšie metódy a cviky pre liečbu cervikálnej osteochondrózy a posilnenie chrbticového svalového systému. Jeho technika je veľmi rozšírená a vyliečila už mnoho ľudí …

Qigong (čchi-kung) cvičenie posilňuje krčné svaly a spevňuje kĺby krčnej chrbtice. Cvičenie je pomerne jednoduché, ale musíte dodržiavať dôležité pravidlo. Doktor Butrimov považuje za potrebné dosiahnuť pri cvičení úplného uvoľnenia. Musíte byť maximálne uvoľnenie a robiť všetko veľmi pomaly.

Zásady cvičenia:

Pokúste sa robiť pohyby v relaxovanom stave – chrbtica nesmie byť napätá

Uvoľnite sa

Pohyby musia byť hladké, plynulé

Cvičte pomaly

Komplex cvičení vykonávajte aspoň 2x denne – cvičiť môžete aj v práci.

Bonus: Naťahovacie cviky proti bolesti krčnej chrbtice

Video obsahuje cviky na uvoľnenie krčnej a šijovej oblasti, ktoré Vám pomôžu predchádzať či odstrániť problémy s hlavou, ako je strata orientácie, stability, zlý sluch alebo zrak (syndróm hornej krčnej chrbtice). Pomôžete lepšiemu držaniu tela a celkovo sa budete cítiť lepšie.