PLÁN na 3 dni, s ktorým som zhodila 4 kilá: Toto nie je obyčajná diéta – schudnete z brušného tuku a naštartuje ďalšie chudnutie!

S touto vojenskou diétou podľa návodu z youtube sa vám podarí naštartovať svoje chudnutie.

Za 3 dni budete ľahší aj o 4 kg. 

Raňajky sú jedným z najdôležitejších jedál tejto diéty, pretože vám dodajú energiu.

Zároveň naštartujú váš metabolizmus. 

1. DEŇ

Raňajky: 

Najlepšie nápady na váš e-mail

Nechajte sa inšpirovať! Každý deň vám pošleme súhrn najlepších nápadov priamo na váš e-mail.

1 kus celozrnného chleba, 2 PL arašidového masla (môžete ho nahradiť napríklad fazuľovým dipom), 1/2 grapefruitu a šálku kávy bez cukru alebo zelený čaj

Obed: 

krajec celozrnného chleba, 1 konzervu tuniaka so zeleninovým šalátom, môžete si pripraviť zelený čaj alebo pite len vodu

TIP:

ÁN

Môžete používať koreniny, ktoré podporujú chudnutie ako napríklad čili. 

Večera:

100 g chudého mäsa, 1 šálku strukovej fazuľky a ako dezert si môžete dopriať polovicu banánu a malé jablko

2. DEŇ

Raňajky:

Krajec celozrnného chleba, vajce natvrdo alebo si pripravte trochu praženice, banán

Obed:

1 téglik tvarohu, 1 vajíčko natvrdo, celozrnné pečivo alebo 2 kusy knäckebrotu

Večera:

2 párky, 1/2 šálky mrkvy, 1/2 šálky brokolice, 1/2 banánu

3. DEŇ

Raňajky:

2 ryžové chleby, plátok syra, jablko, prípadne môžete kombinovať so zeleninou, 1 šálku zeleného čaju

Obed:

1 krajec celozrnného chleba, 1 vajce natvrdo, môžete vypiť pohár mlieka (vajíčko môžete nahradiť napríklad kuracím krídelkom)

Večera:

1 konzerva tuniaka, 1/2 banánu a ako dezert 1 kopček vanilkovej zmrzliny

Porcie jedla sa postupne znižujú, pretože potrebujete znížiť kalorický príjem.

Nezabúdajte na pitný režim.

Po 3 dňoch tejto diéty pokračujte v zdravom štýle stravovania.

Veľa šťastia!

Video návod:

 

 

 

 

 

 

 

 

Foto: pixabay