Dámy, zabudnite na činky: Ak chcete rýchlo spevniť ochabnuté paže, potrebujete poznať len tieto cviky!

V starostlivosti o svoje telo na niektoré partie často zabúdame. Problémom sú často naše paže, konkrétne ovísajúci tuk, ktoré je veľmi ťažké účinne a predovšetkým natrvalo sa zbaviť.

V starostlivosti o svoje telo na niektoré partie často zabúdame. Problémom sú často naše paže, konkrétne ovísajúci tuk, ktoré je veľmi ťažké účinne a predovšetkým natrvalo sa zbaviť.

Tuk na pažiach je výsledkom postupného dlhodobého ukladania  tuku v týchto oblastiach. Tento problém sa zintenzívňuje vekom a prispievajú k nemu aj hormonálne zmeny v období menopauzy. Mnohé ženy však trápi problém tuku v pažiach už omnoho v mladšom veku. K hromadeniu tuku v rôznych partiách prispieva aj nedostatočná fyzická aktivita – ochabnuté svaly spolu s gravitáciou a postuným strácaním elasticity pokožku môžete vidieť ako nepekné ovísajúce miesta.

Nedvíhajte činky, naučte sa najúčinnejšie rotačné cvičenie – na paže a tuk v podpazuší

Najlepšie na tomto cvičení je, že ho môžete robiť aj v práci. Precvičíte ním celé paže aj oblasť v podpazuší.

Ako na to?

Postavte sa vzpriamene s nohy rozkročte na šírku ramien.

Vystrite ruky vodorovne smerom od tela na každú stranu. Priamka, ktorú rozpažené ruky vytvoria, musí byť rovnobežná s podlahou.

Najlepšie nápady na váš e-mail

Nechajte sa inšpirovať! Každý deň vám pošleme súhrn najlepších nápadov priamo na váš e-mail.

Dlane zovrite.

Celými ramenami začnite krúživo pohybovať v smere hodinových ručičiek. Pohyby musia byť rýchle a dynamické. Takto ramenami hýbte, až kým každým neotočíte 20 krát.

Potom ramená pripažte pozdĺž tela a relaxujte 15 sekúnd.

Tento cvik spolu s 15 sekundovými pauzami opakujte 10 krát.

5 Minútová, ktoré zoštíhlia a spevnia a paže za 40 dní!

Ak si nájdete každý deň 5-minút času, môžete mať už o 40 dní krásne paže a ako bonus aj štíhly pás a silnejšiu chrbticou. Neváhajte a dajte sa do toho. Týchto 5 cvičení odporúča trénerka všetkým ženám po 40-tke. Rotačné cvičenie sa odporúča robiť pred týmto cvičením, alebo kedykoľvek počas dňa – keď si nájdete čas.

Ako predchádzať usadzovaniu tuku v problematických partiách po 40-tke?

Menšie porcie

Namiesto prejedania sa a príliš veľkých porcií, jedzte radšej častejšie počas dňa a menšie porcie. Výsledkom takéhoto režimu je, že nebudete cítiť hlad a vaše telo naplno využijú všetky živiny z potravy, bez ukladania tuku.

Raňajky sú povinné

Raňajky nikdy nevynechávajte. Nezabúdajte, že ak toto jedlo vynecháte, budete počas celého dňa prijímať viacej kalórií.

Voda je základ

Nezabúdajte počas dňa piť dostatok vody. Pred sladenými a sýtenými nápojmi dajte prednosť obyčajnej vode. Dôležité je vypiť pohár vody vždy pred jedlom. Vynikajúci je tiež kvalitný zelený čaj, ktorý dokáže účinne stimulovať metabolizmus.

Namiesto výťahu schody

Ak nemáte čas počas dňa cvičiť, urobte niečo pre seba aspoň tak, že namiesto výťahu použijete schody, alebo sa ráno do práce prejdete. Pohyb a správny životný štýl sú jediným zaručeným riešením na odbúranie tukových zásob.