Revolučné cvičenie nôh dokáže spáliť aj ten najväčší tuk: Kto chce štíhle stehná a boky, potrebuje poznať tento 1 pohyb!

Ak chcete mať do leta nohy v perfektnej forme, potrebujete poznať len toto 1 cvičenie. 

Každodenné cvičenie môže byť užitočnejšie ako chodenie do posilňovne raz týždenne, k takýmto záverom dospela štúdia realizovaná na University of Texas Medical Branch-Galveston.  Našli sme pre vás fantastické cvičenie, ktoré vám vyformuje nohy – nevyžaduje špeciálne vybavenie – iba fľašu vody – a trvá len 15 minút. Výsledky sú fantastické a hoci to vyzerá ako úplne jednoduchá vec, v skutočnosti toto cvičenie zapája všetky kritické partie svalov na stehnách a bokoch. Ak chcete mať do leta nohy v perfektnej forme, potrebujete poznať len toto 1 cvičenie. 

A New Fat-Burning Leg Workout That Can Help You Rejuvenate Your Body

zdroj: brightside

Dokážete držať fľašu medzi nohami? Okrem toho, že toto cvičenie aktivuje vnútorné a vonkajšie svaly stehna, brušné svaly a spodnú časť chrbta, tukové vrstvy sa strácajú a tiež sa znižujú opuchy, napínajú sa všetky svaly nôh a formuje sa celé telo.

Ako cvičiť?

A New Fat-Burning Leg Workout That Can Help You Rejuvenate Your Body

zdroj: brightside

Najlepšie nápady na váš e-mail

Nechajte sa inšpirovať! Každý deň vám pošleme súhrn najlepších nápadov priamo na váš e-mail.

  • Musíš vziať fľašu (čím väčší je priemer, tým lepšie), polož ju vysoko medzi nohy – priamo pod rozkrok.
  • Postav nohy paralelne a čo najbližšie k sebe.
  • Fľašu stlač pomocou vnútorných stehien.

A New Fat-Burning Leg Workout That Can Help You Rejuvenate Your Body

zdroj: brightside

  • Potom pridaj pohyby panvy – utiahni hlboké brušné svaly a posuň chrbát z normálnej polohy do zaoblenej polohy a späť, ťahaj panvu dopredu (ako je to znázornené na obrázku vyššie).
  • Vykonávaj všetky pohyby pomaly a postupne, bez zbytočnej intenzity a bez namáhania kolien.

Rôzne úrovne tréningu

A New Fat-Burning Leg Workout That Can Help You Rejuvenate Your Body

zdroj: brightside

Je dôležité urobiť toto cvičenie na všetkých 3 úrovniach – od najjednoduchšej až po najťažšiu. Čím je fľaša nižšie, tým ťažšie je jej udržanie.

1. Fľaša je vysoko v oblasti rozkroku, stlačená medzi stehnami.

2. Fľaša je priamo v strede medzi rozkrokom a kolenami, stláčaná medzi stehnami.

3. Fľaša sa uloží medzi kolená.

Pri tomto cvičení je potrebné, aby fľaša cítila prácu svalov. Keď po čase dokážeš tieto svaly ovládať, nebudeš potrebovať pomoc fľaše, takže cvičenie bude možné vykonať kdekoľvek a kedykoľvek – napríklad keď stojíš v rade!

Zdravotné výhody

A New Fat-Burning Leg Workout That Can Help You Rejuvenate Your Body

zdroj: brightside

Okrem zjavného posilňovania svalov a redukcie telesného tuku aktivuje fľaša cvičenie panvového dna, zmierňuje bolesť chrbta a snaží sa eliminovať zdravotné problémy žien (ako je slabosť močového zvierača, progresia maternice a ďalšie problémy). Výrazne posilňuje aj svaly brucha, čo zlepšuje aktivitu hrubého čreva.

zdroj: brightside