Prvá pomoc pri ischiase: Ak vás trápia bolesti, vyskúšajte tieto 3 jednoduché úľavové polohy!

Každý, kto pozná problém s ischiasom, nám dá určite za pravdu, že v tej chvíli by ste boli vďační za každú radu, ktorá dokáže uľaviť od bolesti.

Vďaka portálu napadovy.blog vám prinášame návod, ako tieto bolesti zmierniť a veríme, že sa vám rýchlo uľaví!

 

Čo je ischias? 

 

 

Najlepšie nápady na váš e-mail

Nechajte sa inšpirovať! Každý deň vám pošleme súhrn najlepších nápadov priamo na váš e-mail.

 

 

Ischiatický nerv je najdlhším nervom v ľudskom tele.

Keď sa zapáli, spôsobuje veľmi nepríjemnú bolesť, ktorá siaha od rebier až po kolená.

 

 

 

Okrem bolesti sa môžu vyskytnúť aj ďalšie príznaky.

Veľmi častými sú napríklad nepohodlie pri sedení, pocit ťažkosti v nohách, brnenie atď.

 

 

 

 

Bolesť sedacieho nervu je mimoriadne nepríjemná.

Dokonca, môže vážne narušiť kvalitu života ľudí, ktorí trpia týmto problémom.

Ak k nim patríte aj vy a už ste bolesť sedacieho nervu zažili, viete si živo predstaviť, o čom hovoríme.

Často prichádza nečakane a náhle.

Dokáže vás vyradiť z bežného života aj na niekoľko týždňov. 

 

 

 

 

Pomoc, ktorá dokáže priniesť rýchlu úľavu!

 

Nepotrebujete na ňu nič špeciálne a účinkuje prekvapivo rýchlo a efektívne.

Vyskúšajte tieto 3 úľavové polohy, ktoré by vám mohli v tomto stave pomôcť.

Nezabúdajte však na to, že pohyby musia byť veľmi opatrné.  

 

 

 

 

Mnohým zdravotným problémom dokážeme predchádzať práve cvičením a existujú polohy, pri ktorých sa vám uľaví, aj keď už bolesť pociťujete.

Tieto 3 polohy patria k nim.

Najlepšie je cvičiť ich pred spaním, 4 série po 10 opakovaní.

Pozícia na podložke

Ľahnite si a zdvihnite pravú nohu.

Preložte ju cez ľavú nohu tak, že koleno smeruje von.

Členok je opretý o koleno ľavej nohy.

Teraz pomaly priťahujte ľavé koleno k hrudníku.

Potom chyťte dlaňami ľavú nohu pod kolenom.

Pomaly priťahujte, kým nepocítite natiahnutie.

Opakujte aj na druhú nohu. 

 

 

 

 

 

Poloha s pokrčenou nohou

Ľahnite si na bok tak, aby bolo koleno, aj rameno v jednej línii na zemi.

Jednu pätu si pritiahnite k zadku tak, že rukou sa chytíte za členok.

Ťahajte kým sa vám nenatiahne predné stehno.

Vydržte 30 sekúnd, potom uvoľnite a zopakujte na druhú nohu.

 

 

 

 

Cvičenie na bruchu

Ľahnite si na podložku tvárou dolu – ak je vám to nepríjemné, môžete si pod brucho podložiť vankúš.

Zaprite sa o predlaktia a opatrne dvíhajte hornú časť tela tak vysoko, ako dokážete.

Vydržte 1 minútu a potom sa oprite o lakte.

Opakujte 10-krát.

 

 

 

 

 

 

Veľa zdravia!

Foto: pixabay
Foto: pixabay
Foto: pixabay
Foto: pixabay