TOTO by mal vedieť každý, kto má problémy so spánkom: 9 EXTRÉMNE jednoduchých riešení, ktoré zaručene pomôžu!

Je to také jednoduché, ako nastaviť si budík.

Mávate problémy so spaním?

 

 

 Či už je to stres, rôzne bolesti alebo modré svetlo z mobilných telefónov, všetko sú to aspekty, ktoré vás môžu pripraviť o kvalitný odpočinok.

Veľmi časté sú tiež rôzne tipy bolesti, ktoré súvisia s viacerými zdravotnými komplikáciami.

...

Z dlhodobého hľadiska spôsobiť vyčerpanosť či dokonca zdravotné komplikácie.

 

Fyzioterapeut poradil 9 základných a extrémne jednoduchých riešení, ktoré by mali pomôcť väčšine ľudí.

Sú užitočné pri náprave najčastejších problémov, ktorým ľudia v spánku čelia.

A pritom nehovoríme o užívaní liekov, výživových doplnkov ani pití čaju z harmančeka.

Je to také jednoduché, ako nastaviť si budík.

Prajeme vám dobrú noc!

 

Polohy, ktoré môžu pomôcť zdraviu!

Táto poloha je veľmi pohodlná a navyše má pozitívny vplyv na dýchací systém.

Obzvlášť dobre ju využijete počas obdobia alergií, pri nachladnutí a iných problémoch s dýchaním

Dokonca zlepšuje aj chronické chrápanie.

 

 

Táto poloha dokáže odľahčiť ramenné kĺby a krčnú chrbticu.

Hoci sa to možno nezdá, chrbticu môžete zaťažovať aj počas spánku.

 

 

 

 

Ak sa ráno budúúte unavení a bez energie, tento tip vám môže pomôcť.

 

 

Bolesť chrbtice sa okrem krčnej chrbtice týka aj ďalších oblastí – hrudnej chrbtcie, krížovej a panvovej oblasti.

Táto poloha prináša úľavu pri bolesti a poskytnú vám kvalitnejší oddych.

Ráno sa tiež nebudete budiť stuhnutí.

 

 

 

Tie vedia potrápiť najmä po náročnejšej fyzickej aktivite.

Tiež môžu byť súčasťou závažnejších ochorení.

Táto rada vám môže pomôcť zmierniť bolestivé príznaky.

 

 

 

Ak trpíte nespavosťou, naučte sa túto jednoduchú rutinu.

Ide o prvú pomoc pri tomto veľmi častom probléme.

 

 

 

Ak sa v noci často budíte, zákonite si nemôže dobre oddýchnuť.

Vedeli ste, aká dôležitá je napríklad správna teplota v spálni?

 

 

 

 

Aj typ vankúšu sa môže veľmi významne podpísať pod kvalitou spánku.

Vankúš priamo ovplyvňuje krčnú chrbticu a mal by jej posyktovať dostatočnú oporu počas nočného odpočinku.

 

 

 

 

Aj taký problém, akým je pálenie záhy môžete ovplyvniť správnou polohou spánku.