Robte tento pohyb každý deň pred spaním a uvidíte tú zmenu: Na bolesť chrbta, formuje brucho a posilní zdravie!

Väčšina dospelej populácie trávi veľa času sedením. Sedíme v práci, v aute, doma pri TV a to sa podpíše na problémoch s chrbticou. Chrbtové svalstvo ochabuje a je stuhnuté.

Väčšina dospelej populácie trávi veľa času sedením.

 

 

Sedíme v práci, v aute, doma pri TV a to sa podpíše na problémoch s chrbticou.

 

Najlepšie nápady na váš e-mail

Nechajte sa inšpirovať! Každý deň vám pošleme súhrn najlepších nápadov priamo na váš e-mail.

 

 

Chrbtové svalstvo ochabuje a je stuhnuté.

Objavujú sa bolesti v krížovej oblasti, v oblasti ramien, ale aj bedier.

Existuje však jeden cvik, ktorý si poradí s celou škálou zdravotných ťažkostí tohto druhu.

Ak ho budete cvičiť každý deň, najlepšie pred spaním, čoskoro sa budete cítiť lepšie a bolesti ustúpia.

 

 

 

 

Tento cvik sa odporúča aj športovcom a všetkým, ktorí naopak trávia dlhé hodiny na nohách.

Ak je vám táto poloha nepríjemná a pociťujete napätie v krížovej oblasti, skúste tento cvik vykonávať s podložkou.

 

 

 

 

Inštrukcie ako správne vykonávať tento cvik: 

Kľaknite si na kolená.

Pomaly si sadnite na zem.

Urobíme to tak, že chodidlá budete mať nie pod zadkom, ale po bokoch.

Zo sedu si pomaly s výdychom ľahnite.

 

 

 

 

Využite oporu lakťov.

Následne ruky rozpažte na zemi.

Oblúkom ich potiahnite až nad hlavu.

Otvorte pri tom lopatky.

Keď položíte temeno hlavy na zem, chrbát bude krásne natiahnutý.

Roztiahnite hrudník a precíťte všetky natiahnuté svaly.

 

 

 

 

Pravidelne dýchajte.

Doprajte nohám čas, aby si zvykli na túto polohu.

Okrem toho, že je tento cvik výborný pre chrbtové svalstvo a svaly krku.

Účinne pôsobí aj na svaly stehien, brušné svaly a hrudník.