Perfektný tréning na spodnú časť tela: Vyformujte si do leta stehná, boky, aj podbruško!

Vyformujte si postavu do plaviek vďaka tomuto účinnému tréningu, ktorý zvládnete aj doma. 

Nemusíte ani chodiť do fitka a napriek tomu sa môžete dostať do formy!

Okrem toho, že sa priblížite k vytúženým krivkám sa budete aj lepšie cítiť, takže to stojí za to, čo poviete?

 

 

Najlepšie nápady na váš e-mail

Nechajte sa inšpirovať! Každý deň vám pošleme súhrn najlepších nápadov priamo na váš e-mail.

Stačí, ak budete postupovať podľa tohto tréningu z youtube. 

Namiesto drastických diét zaraďte do svojej bežnej rutiny tento tréning a spolu s úpravou životného štýlu môžete mať krajšiu postavu už do leta!

Beh na mieste

Aby ste sa pripravili a rozohriali na cvičenie, začnite behom na mieste.

Dĺžka trvania je 30 sekúnd. 

 

 

Priťahovanie tela k jednej a druhej nohe

Ľahnite si na chrbát, vystrite nohy a ruky natiahnite dozadu za hlavu.

Teraz sa rukami priťahujte raz k jednej a potom k druhej zdvihnutej nohe, pričom brušné svaly sú napnuté. 

Opakujte po dobu 30 sekúnd. 

 

 

Otváranie nôh nad zemou

Ostaňte v ľahu a vystreté nohy zdvihnite mierne nad podložku, pričom ruky si podložte pod zadok a napnite brušné svaly.

Nohy otvárajte smerom von a naspäť dovnútra. 

Opakujte po dobu 30 sekúnd. 

 

 

Zdvíhanie nôh v sede

Sadnite si na podložku, rukami sa oprite vzadu za chrbtom a po dobu 30 sekúnd zdvíhajte jednu nohu čo najvyššie. 

Po uplynutí tejto doby nohy vymeňte a opäť dvíhajte po dobu 30 sekúnd.

 

 

Držanie nôh nad zemou

Opäť si ľahnite na chrbát, zdvihnite nohy nad podložku a ruky si podložte pod zadok.

Napnite brušné svaly, nohy vytiahnite mierne nad podložku a držte ich v tejto polohe po dobu 30 sekúnd. 

Pozor, nesmiete cítiť bolesť v krížoch. 

 

 

Bicyklovanie nad zemou

Ostaňte ležať na chrbte a striedavo priťahujte a vystierajte raz jednu a potom druhú nohu.

Opakujte po dobu 30 sekúnd. 

 

 

Priťahovanie rúk k pätám

Z ľahu odlepte od zeme lopatky, napnite brušné svaly, vystrite ruky pred seba a priťahujte sa striedavo k jednej a potom k druhej päte, pričom nohy sú v kolenách pokrčené.

Opakujte po dobu 30 sekúnd. 

 

 

Vytáčanie nôh v ľahu

Teraz spojte pokrčené nohy a vytáčajte ich po dobu 30 sekúnd spolu raz do jednej a potom do druhej strany. 

 

 

Priťahovanie lakťa k opačnému kolenu

Napnite brušné svaly a priťahujte lakeť k opačnému kolenu.

Opakujte po dobu 30 sekúnd a potom vymeňte strany. 

 

 

Celý tréning nájdete v priloženom VIDEU: