Nikdy nie je neskoro, dostať s do formy: 13 minútové cvičenie pre lenivcov, ktoré páli tuk na stehnách, aj na bruchu!

148

Na zmenu životného štýlu nie je nikdy neskoro a cvičiť môžete začať kedykoľvek, aj keď ste nikdy predtým necvičili. Ide len o to, nájsť si to správne cvičenie, ktoré vám bude vyhovovať. Táto séria jednoduchých cvikov je určená pre všetky ženy, ktoré sa odhodlali začať a vytrvať. Ideálne cvičenie na doma, takže nemusíte nikam chodiť a nezaberie vám ani veľa času. Výsledky uvidíte už po mesiaci. Tak poďme na to!

1. Cvik – 30 sekúnd / 2 série

Foto: youtube

Inštrukcie: Ľahnite si na chrbát, ruky si dajte pod zadok a nohy rovno natiahnite. Potom napnite brušné svaly, nohy zdvihnite mierne nad podložku a striedavo nimi strihajte hore dolu tak, aby sa spodná noha nedotýkala zeme a vrchná noha vytvorila s telom 90 ° uhol.

2. Cvik – 30 sekúnd / 2 série

Foto: youtube

Inštrukcie: Ľahnite si na chrbát, nohy pokrčte v kolenách a ruky položte vedľa tela dlaňami nadol. Chodidlá otočte k sebe, rukami sa zaprite a zdvíhajte panvu do polohy, kedy tvorí jednu líniu so zvyškom tela. Brušné svaly sú napnuté a sedacie svaly stiahnuté.

3. Cvik – 30 sekúnd / 2 série

Foto: youtube

Inštrukcie: Ľahnite si nabok, jednou rukou si podoprite hlavu a druhou sa zaprite o zem. Nohy sú natiahnuté v jednej línii s telom. Napnite brušné svaly a zdvíhajte hornú nohu tak vysoko, ako zvládnete. Noha musí byť vystretá a svaly napnuté. Opakujte ja na druhú stranu.

Foto: youtube

4. Cvik – 30 sekúnd / 2 série

Foto: youtube

Inštrukcie: Ľahnite si na chrbát, ruky si dajte pod zadok a nohy zdvihnite do pravého uhlu s telom. Zafixujte päty a otvárajte nohy smerom von a zase k sebe.

5. Cvik – 30 sekúnd / 2 série

Foto: youtube

Inštrukcie: Ľahnite si nabok, jednou rukou si podoprite hlavu a druhou sa zaprite o zem. Vrchnú nohu pokrčte v kolene a položte ju pred seba – koleno, aj noha s telom by mali byť v 90 ° uhle. Spodnú nohu nechajte vystretú a zdvíhajte ju tak vysoko, ako viete. Opakujte aj na druhú stranu.

Foto: youtube

6. Cvik – 30 sekúnd / 2 série

Foto: youtube

Inštrukcie: Ľahnite si na chrbát, ruky si dajte pod zadok a nohy natiahnite rovno pred seba. Napnite brušné svaly, nohy zdvihnite mierne nad zem a otvárajte ich smerom von, potom zase k sebe. Nohy sú vystreté a svaly napnuté.

7. Cvik – 30 sekúnd / 2 série

Foto: youtube

Inštrukcie: Ľahnite si na chrbát, ruky si dajte pod zadok a nohy natiahnite pred seba. Napnite brušné svaly, nohy zdvihnite nad podložku a striedavo k sebe priťahujte jedno a druhé koleno.

8. Cvik – 30 sekúnd / 2 série

Foto: youtube

Inštrukcie: Dajte sa na štyri, chrbát je rovný. Jednu nohu dvíhajte do boku tak, aby stehno bolo paralelne so zemou, koleno je stále v 90 ° uhle. Vymeňte strany a zopakujte.

Foto: youtube

9. Cvik – 30 sekúnd / 2 série

Foto: youtube

Inštrukcie: Ľahnite si na chrbát, nohy pokrčte v kolenách a ruky položte vedľa tela dlaňami nadol. Medzi kolená si dajte menší vankúš a tlačte ich k sebe, chodidlá sú širšie ako kolená, rukami sa zaprite a zdvíhajte panvu do polohy, kedy tvorí jednu líniu so zvyškom tela. Brušné svaly sú napnuté a sedacie svaly stiahnuté.

10. Cvik – 30 sekúnd / 2 série

Foto: youtube

Inštrukcie: Ľahnite si na chrbát, rukami sa oprite o zem vedľa tela, nohy vystrite a medzi chodidlá umiestnite vankúš. Chodidlá tlačte k sebe, nohy zdvihnite mierne nad zem, brušné svaly sú napnuté. Vydržte v tejto polohe 30 sekúnd.

Pri všetkých cvikoch pamätajte na správne dýchanie a snažte sa všetky cviky vykonávať správne. Len tak totiž dosiahnete želaný efekt.

Zdroj: youtube

Zdroj titulnej foto: youtube

Témy:


Pridajte svoj komentár