Najlepšie cvičenie pre ploché brucho a pekný zadok: Ženy, ktoré ho skúsili, videli výsledky už po mesiaci!

11707 0

Túžite mať do leta ploché bruško a pekný vypracovaný zadok? Potom vyskúšajte túto sériu účinných cvikov z youtube. V kombinácii so správnou stravou dokážu zázraky. Všetky dámy, ktoré to vyskúšali, si pochvaľovali. Výsledky sú vraj viditeľné už o 1 mesiac!

Začnite tým, že sa dajte na všetky štyri, zaprite sa lakťami o zem a ľavú nohu dvíhajte čo najvyššie. Napnite sedacie svaly a ťahajte, nešvihajte. Pri návrate sa dotknite špičkou zeme a opäť nohu zdvihnite. Opakujte 10-krát.

Ostaňte v tejto polohe, pri poslednom zdvihnutí nohu zafixujte hore a ohýbajte v kolene.

Opäť sú sedacie svaly napnuté. Opakujte 10-krát.

Najlepšie nápady na váš e-mail

Nechajte sa inšpirovať! Každý deň vám pošleme súhrn najlepších nápadov priamo na váš e-mail.

Z predchádzajúcej polohy nohu vystrite a ťahajte krížom cez pravú nohu.

Ľavá noha je vystretá, svaly sú napnuté.

Chvíľku si oddýchnite a potom sa dajte do polohy dosky.

Telo je v jednej línii, svaly sú napnuté a striedavo ťahajte koleno jednej nohy k opačnému lakťu a to isté aj na druhú stranu.

Opakujte 10-krát.

Teraz zopakujeme tie isté cviky na opačnú stranu, s rovnakým počtom opakovaní.

Potom sa dajte do polohy dosky a držte čo najdlhšie, ako vydržíte.

Následne sa dajte opäť na štyri a zdvíhajte opačnú nohu s opačnou rukou.

Opakujte 10-krát a potom vymeňte strany.

Pri ďalšom cviku sa opäť dajte do polohy dosky a striedavo robte výpad nohami do strany, najskôr pravou, potom ľavou.

Opakujte 10-krát.

Teraz sa dajte na štyri a vytáčajte telo do jednej a potom do druhej strany.

Opakujte 10-krát.

Pri poslednom cviku sa dajte do polohy dosky a striedavo vysuňte ruku do strany a položte dlaň na zem.

Opakujte 10-krát.

Celé cvičenie nájde v priloženom VIDEU.

 

 

 

 

 

 

 

Témy:


Pridajte svoj komentár