Dámy, tento cvik vám vráti štíhle paže: Väčšina žien po 40-tke priberá v oblasti paží, toto vás raz a navždy zbaví ovísajúceho tuku!

Pri starostlivosti o svoje telo na niektoré partie často zabúdame. Problémom sú často naše paže, konkrétne ovísajúci tuk, ktoré je veľmi ťažké účinne a predovšetkým natrvalo sa zbaviť.

Tuk na pažiach je výsledkom postupného dlhodobého ukladania  tuku v týchto oblastiach. Tento problém sa zintenzívňuje vekom a prispievajú k nemu aj hormonálne zmeny v období menopauzy. Mnohé ženy však trápi problém tuku v pažiach už omnoho v mladšom veku. K hromadeniu tuku v rôznych partiách prispieva aj nedostatočná fyzická aktivita – ochabnuté svaly spolu s gravitáciou a postuným strácaním elasticity pokožku môžete vidieť ako nepekné netopiere ruky. Keď sa spevnia svaly, stratí sa aj nepekný kožný problém.

Najúčinnejšie rotačné cvičenie – na paže a tuk v podpazuší

Najlepšie na tomto cvičení je, že ho môžete robiť aj v práci. Precvičíte ním celé paže aj oblasť v podpazuší.

Ako na to?

Postavte sa vzpriamene s nohy rozkročte na šírku ramien.

Vystrite ruky vodorovne smerom od tela na každú stranu. Priamka, ktorú rozpažené ruky vytvoria, musí byť rovnobežná s podlahou.

Najlepšie nápady na váš e-mail

Nechajte sa inšpirovať! Každý deň vám pošleme súhrn najlepších nápadov priamo na váš e-mail.

Dlane zovrite.

Celými ramenami začnite krúživo pohybovať v smere hodinových ručičiek. Pohyby musia byť rýchle a dynamické. Takto ramenami hýbte, až kým každým neotočíte 20 krát.

Potom ramená pripažte pozdĺž tela a relaxujte 15 sekúnd.

Tento cvik spolu s 15 sekundovými pauzami opakujte 10 krát. Po týždni cvičenia vezmite do rúk malé závažie – na začiatok stačí napríklad 300 g do každej ruky. Postupne váhu zvyšujte. Keď si zvyknete toto cvičenie robiť pravidelne, máte istou, že ruky sa spevnia, tuk sa stratí a čo je najlepšie, nevráti sa!

5 Minútová, ktoré zoštíhlia a spevnia a paže za 40 dní!

Ak si nájdete každý deň 5-minút času, môžete mať už o 40 dní krásne paže a ako bonus aj štíhly pás a silnejšiu chrbticou. Neváhajte a dajte sa do toho. Týchto 5 cvičení odporúča trénerka všetkým ženám po 40-tke. Rotačné cvičenie sa odporúča robiť pred týmto cvičením, alebo kedykoľvek počas dňa – keď si nájdete čas.