Najlepší cvik pre pevné bruško: Pri správnej strave si vďaka nemu môžete vypracovať tehličky!

Dnes vám predstavíme jeden cvik, ktorý by ste určite mali pridať do svojej tréningovej zostavy.

Možno ste už o ňom počuli a možno ste ho už dokonca aj cvičili.

Je vysoko účinný, zvládne ho skoro každý a preto ho často odporúčajú aj fitness tréneri.

 

 

...

 

 

Ďalšou výhodou tohto cviku, ktorý odporúča aj portál napadovy.blog je to, že na jeho vykonávanie nie je potrebné žiadne športové náčinie a čo sa týka efektu, je vraj účinnejší ako namáhavé brušáky. 

Ak nemáte čas na návštevu posilňovne, môžete si vziať podložku a zacvičiť si v pohodlí svojho domova. 

Nezabudnite sa však pred cvičením trochu zahriať vhodnou rozcvičkou.

 

 

Vyskúšajte pravidelne cvičiť tento cvik a uvidíte, že pri správnej výžive sa čoskoro dostaví želaný efekt. 

prvé výsledky môžete dokonca spozorvať už za 14 dní a to je naozaj úžasné!

Spolu s úpravou jedálnička s ním môžete dosiahnuť výborné výsledky.

Ako vykonávať cvik

Dajte sa na podložku na všetky štyri, chrbát je rovný a hlava medzi ramenami.

Pohľad smeruje k zemi.

 

 

Napnite brušné svaly a udržujte chrbticu v neutrálnej polohe, lopatky sú zatiahnuté (chrbát neprehýbajte, ani nehrbte).

Natiahnite ľavú nohu, kým nie je úplne vystretá a kým nie je v jednej rovine s bokmi.

Zároveň zdvíhajte aj pravú ruku dopredu, kým nebude rovnobežná s podlahou.

Udržujte hlavu a ramená vždy v jednej línii a potom jemne spustite ruku, aj nohu do východiskovej polohy.

Striedajte strany a urobte 3 sady po 15 opakovaní na každú stranu.

Ako vidíte, ide o jednoduché cvičenie a výsledky sú ohromujúce.

Rozhodne sa oplatí zaradiť ho do tréningového procesu.

BONUS – Flutterove kopy

 

 

Tento cvik je taktisto veľmi účinný na spevnenie brušných svalov. 

Ľahnite si na podložku a spodnú časť chrbta pritlačte k zemi pomocou brušných svalov.

Potom zdvihnite nohy zo zeme a striedavo nimi pohybujte hore a dole.

 

 

Ak robíte výkopy správne, zapájate hlavne brušné svaly izometrickejším, statickejším spôsobom.

Okrem toho, vaše svaly ohýbačov bedrového kĺbu pohybujú nohami hore a dole.

Fluttrevé kopy do určitej miery zapájajú aj iné hlavné svaly, ako sú šikmé svaly.

Veľa šťastia!

Foto: pixabay
Foto: pixabay