Kto pozná tento cvik, ten nemusí tráviť hodiny na bežiacom páse: 1 cvik pre krásny zadok, boky a stehná!

660 0

Dámy, ak sa snažíte vytvarovať zadok, boky a stehná, cento cvik je pre presne pre vás. Jeho účinky však idú omnoho ďalej, ale na spodné partie tela. Cvik perfektne tvaruje aj spodné brušné svalstvo a svaly chrbtice – tak prispeiva k správnemu držaniu tela a predchádza bolesti chrbtice.

Zázrak pre vašu postavu – Bulharský drep, čo dokáže?

zapája naviac kritických svalových partií naraz – formuje nielen stehná, zadok a boky, ale posilňuje aj kritické partie na brušku.

nie je len pre krásnu postavu, posilňuje chrbticu a prispieva k správnemu držaniu tela,

– buduje svalovú hmotu rýchlejšie, ako beh či klasické drepy,

– dokáže rýchlo „zdvihnúť“ zadok – tak aby mal krásny a pevný tvar,

– telo sa stáva flexilnejším, zlepšuje sa celková hybnosť a sila.

Najlepšie nápady na váš e-mail

Nechajte sa inšpirovať! Každý deň vám pošleme súhrn najlepších nápadov priamo na váš e-mail.

– jeden cvik nahradí hodiny na bežiacom páse, ide o jeden z najkomplexnejších cvikov.

Ako na to?

Bulharské drepy môžete robiť napríklad v parku, alebo pokojne doma pred televízorom. Základom je perfektná rovnováha, ktorá formuje počas cvičenia množstvo oblastí na vašom tele. Mali byť postupne schopí rozkročiť nohy na čo najväčšiu vzdialenosť, ako sa sa vám dá, na začiatok to však robte lent ak, ako to zvládnete. Začnite na 3 – 5-tich drepoch pre každú nohu a postupne pridávajte. Trénerka vám ukáže, ako presne majú bulharské drepy vyzerať!

Témy:


Pridajte svoj komentár