Najdôležitejšie cvičenie proti bolesti krčnej chrbtice: Tento pohyb dokáže opraviť stavce a odblokuje zacviknutý nerv!

2187 0

Väčšina problémov, ktoré majú často aj veľmi mladí ľudia s chrbticou súvisí podľa odborníkov s nesprávnym držaním. Nesprávne držanie tela spôsobuje, že stavce sa deformujú, tlačia na nervové zakončenia, spôsobujú bolesť a celkový diskomfort. Bolesť však ani zďaleka nie ej lokalizovaná len v krčnej chrbtici, bolesť často vystreľuje do rúk a v neposlednom rade ide o najčastejšiu príčinu bolesti hlavy.

1 cvičenie opraví stavce krčnej chrbtice

Toto cvičenie spevňuje hlboké a zadné krčné svaly. Pomáha obnoviť prirodzenú polohu krčnej chrbtice medzi plecami a tiež dokáže odblokovať zacviknuté nervy, ktoré sú častým dôsledkom nesprávne uložených stavcov krčnej chrbtice. Cvik spevňuje najkritickejšie miesta na chrbtici – krčnú oblasť a najmä zadné svaly, ktoré sú počas aktívneho života najviac namáhané. Je len málo cvikov, ktoré dokážu spevniť všetky kritické svaly a tento k nim rozhodne patrí.

Potrebujete len 1 uterák

Základom tohoto pohybu je pohyb bradou a prekonávanie odporu. Na to všetko potrebujete len 1 uterák a pár sekúnd času.

Postavíme, alebo posadíme sa tak, aby bola hlava rovno. Za hlavu si dáme uterák, ktorým sa budeme snažiť hlavu držať na jednom mieste.

Najlepšie nápady na váš e-mail

Nechajte sa inšpirovať! Každý deň vám pošleme súhrn najlepších nápadov priamo na váš e-mail.

Teraz, bez toho aby sme hlavu zakláňali, tlačíme bradu do vnútra a von.

Bradu zatlačíme smerom dozadu a držíme 3 sekundy, potom vytlačíme bradu smerom dopredu a takto pohyb opakujeme. Stačí niekoľko takýto pohybov párkrát denne, aby ste zlepšili stav svojej krčnej chrbtice.  

Celé video nájdete TU.

Témy:


Pridajte svoj komentár