Máte sedavé zamestnanie? Tento jednoduchý cvik vám môže zachrániť zdravie!

Ľudia, ktorí trávia veľa času napríklad sedavým zamestnaním, určite ocenia každý dobrý nápad, ako rozcvičiť ich chrbát a dodať mu potrebnú pružnosť a pevnosť zároveň.

Dnes vám predstavíme cvik, ktorý vám, ak ho budete robiť pravidelne, pomôže zbaviť sa zhrbeného chrbta a prinavráti vám perfektné držanie tela. Vďaka nemu môžete predísť veľkým bolestiam a mnohým zdravotným problémom, ktoré súvisia s nesprávnou polohou chrbtice a ochabnutými svalmi. Ak ich necítite dnes, neznamená to, že vás jedného dňa neprekvapia v plnej sile.

cvicenie-cchrbat

Dajte sa do základnej polohy. Ľahnite si na brucho, čelom na podložku. Dajte si ruky rovnobežne, a dlane zatlačte proti svojim stehnám. Narovnajte lakte. Dajte si nohy k sebe, a jemne natiahnite prsty.

  • Vydýchnite. Zdvihnite hlavu, hrudník a hornú časť brucha a zároveň držte ruky a nohy na mieste.
  • Nadýchnite sa. Pomaly sa vráťte do základnej polohy. Opakujte cvičenie 10-krát.

 

Toto cvičenie by ste mali absolvovať 3x týždenne a budete pociťovať zlepšenie. Chrbátu sa uľaví a vy sa budete cítiť viditeľne lepšie.

Najlepšie nápady na váš e-mail

Nechajte sa inšpirovať! Každý deň vám pošleme súhrn najlepších nápadov priamo na váš e-mail.