Úľava od bolesti kolena za 30 sekúnd: Táto jednoduchá technika vám pomôže cítiť sa lepšie!

Chiropraktik Dr. Rowe radí, ako si uľaviť od bolesti kolena pomocou tejto jednoduchej liečebnej techniky.

Účinok je okamžitý a budete sa cítiť výrazne lepšie!

 

 

 

Najlepšie nápady na váš e-mail

Nechajte sa inšpirovať! Každý deň vám pošleme súhrn najlepších nápadov priamo na váš e-mail.

 

Ak trpíte osteoartrózou kolena alebo vás len rozbolelo koleno napríklad po športovom výkone, vyskúšajte toto jednoduché cvičenie s rýchlym účinkom.

Na priloženom videu nájdete 2 trakčné (ťahové) cviky na kolená, ktoré pomôžu znížiť tlak v kolennom kĺbe.

Tiež pomôžu zmierniť stuhnutosť spôsobenú artritídou.

 

 

 

 

Toto cvičenie môžete vykonávať doma a nepotrebujete žiadne špeciálne vybavenie, len uterák.

Je to bezpečné a efektívne.

1. Technika

 

 

 

 

Ľahnite si na rovný povrch, buď na zem alebo do postele, ak je dostatočne pevná.

Jednu nohu musíte držať pokrčenú, pričom druhá by mala byť úplne vystretá. 

Pokrčenú nohu obopnite na holennej kosti rukami a pritiahnite k hrudníku.

Ťahajte len do tej miery, ako vám je pohodlné.

Potom začnite pomaly otáčať chodidlo smerom dovnútra k vystretej nohe, asi do 30 stupňového uhla.

 

 

 

 

Teraz môžete pritiahnuť koleno ešte trochu bližšie k hrudníku. 

Prsty nasmerované dovnútra pomáhajú v prirodzenom pohybe kolena.

Takže tieto cviky pomôžu k otvoreniu kolenného kĺbu a uvoľnia tlak.

Vydržte v tejto polohe asi 10 – 15 sekúnd. 

Oddýchnite si a opakujte 5-krát. 

Vezmite si uterák a zrolujte ho.

Vložte ho pod koleno, rukami opäť obopnite holennú kosť a ťahajte smerom k hrudníku. 

Opäť vytočte chodidlo smerom dnu k natiahnutej nohe.

 

 

 

 

Je možné, že vám pukne v kolene, ale nemusíte sa báť.

Ak k tomu dôjde prirodzenou cestou, je to normálne.

Nesmiete však cítiť neznesiteľnú bolesť, v opačnom prípade okamžite prestaňte cvičiť!

V pritiahnutej polohe vydržte asi 10 sekúnd a uvoľnite. 

2. Technika

Postavte sa vedľa postele, koleno položte na posteľ a pod neho opäť podložte zrolovaný uterák.

Teraz využite svoj telesnú hmotnosť na ťah zadku smerom dolu k nohe.

Opäť ťahajte len do polohy, kým je to znesiteľné. 

 

 

 

 

Vydržte asi 10 – 15 sekúnd a potom uvoľnite. 

 Opakujte 5-krát.

Po tomto jednoduchom cvičení by ste mali pocítiť okamžitú úľavu.

Prajeme veľa zdravia!

Video návod

 

 

 

 

Foto: pixabay
Foto: pixabay