Krásne krivky vďaka 9 jednoduchým cvikom na boky a perfektný zadok: Dokonale ženská postava už nemusí byť len snom!

Vďaka tomuto jednoduchému cvičebnému programu z youtube môžete mať konečne vysnívané krivky!

Zbohom plochý zadok a rovné boky. Tieto cviky vyformujú vašu postavu v pohodlí domova. Tak poďme na to…

Po každom cviku si doprajte 20-sekundový oddych. 

1. Zdvíhanie nohy v ľahu

Ľahnite si na podložku tak, že sa lakťom ľavej ruky zapriete o zem a ľavú (spodnú) nohu pokrčíte v kolene.

Pravou rukou si chyťte pravú nohu a tú v tempe zdvíhajte hore nad zem a naspäť dolu.

Najlepšie nápady na váš e-mail

Nechajte sa inšpirovať! Každý deň vám pošleme súhrn najlepších nápadov priamo na váš e-mail.

Opakujte 14-krát a potom vymeňte strany.

2. Drep a výkop

Postavte sa na šírku bokov a zadok ťahajte do drepu, váhu prenášajte na päty.

Špičky chodidiel smerujú jemne von a chrbát je rovný.

Počas toho, ako sa ťaháte z drepu do východiskovej polohy hore, vykopávajte striedavo nohy do strany. Opakujte 16-krát.

3. Špičky a hlboký drep

Postavte sa rovno s nohami na šírku bokov.

Ruky si dajte vbok a najskôr sa vytiahnite čo najvyššie na špičky, potom ťahajte zadok k zemi do hlbokého drepu tak, že kolená smerujú do strán a váha je prenesená na pätách.

Opakujte 12-krát.

4. Výpady

Postavte sa s nohami vedľa seba, chrbát je rovný, ruky dajte vbok.

Jednou nohou urobte výpad vpred, pričom obe kolená by mali zvierať 90° uhol. Nohy striedajte a opakujte 14-krát.

5. Zdvíhanie nohy vzad

Dajte sa na všetky štyri, chrbát je v jednej línii s krkom a hlavou, pohľad smeruje k zemi.

Jednu nohu pokrčte tak, aby koleno zvieralo 90° uhol a nohu zdvíhajte ťahom hore.

Opakujte 15-krát a potom vymeňte nohy.

6. Ruka vpred / noha vzad

Dajte sa na všetky štyri, vystrite chrbát, jednu ruku vystrite vpred a súčasne opačnú nohu vystrite vzad tak, aby bolo telo v jednej línii. Potom vymeňte strany.

Opakujte 14-krát.

7. Zdvíhanie nohy do strany

Postavte sa vzpriamene, telo je napnuté, jednu nohu ťahajte do strany tak, aby bola paralelne so zemou.

Opakujte 15-krát a potom vymeňte nohy.

8. Mostík

Ľahnite si na zem, pokrčte nohy a zaprite sa o päty.

Ruky sú položené vedľa tela na zemi a panvu zodvihnite čo najvyššie nad zem.

Sedacie svaly sú napnuté. Opakujte 20-krát.

9. Roznožovanie

Ľahnite si na podložku, ruky položte vedľa tela a nohy zdvihnite nahor.

Pomaly roznožujte a ťahajte naspäť.

Opakujte 12-krát.

Cvičenie pre dokonalé krivky opakujte aspoň 3-krát týždenne a pri správnom stravovaní sa už čoskoro môžete tešiť na viditeľné výsledky. Držíme palce!

 

 

 

Foto: youtube
Foto: youtube
Foto: youtube
Foto: youtube
Foto: youtube
Foto: youtube
Foto: youtube
Foto: youtube
Foto: youtube
Foto: youtube