Stačí LEN jedno cvičenie na spaľovanie tukov a zlepšenie držania tela: NAUČTE sa ho!

Nikdy nie je neskoro začať cvičiť, formovať telo a navyše si zlepšiť aj zdravie.

A aby bola príprava rýchlejšia, je lepšie zvoliť najefektívnejšie cvičenie zo všetkých, výsledok na seba nenechá dlho čakať.

Tento skvelý tip sme našli na stránke napadovy.blog.

Ako správne cvičiť?

Na cvičenie môžete zvoliť podložku, alebo cvičiť aj na podlahe, alebo na koberci – je to na vás.

Sadnite si na zem.

Najlepšie nápady na váš e-mail

Nechajte sa inšpirovať! Každý deň vám pošleme súhrn najlepších nápadov priamo na váš e-mail.

Natiahnite nohy pred seba.

Nohy vyrovnajte.

Položte ruky na podlahu.

Roztiahnite prsty pre maximálnu podporu tela.

Nakloňte trup pod uhlom 45 ° k podlahe.

Ruky si dajte za zadok, aby boli v jednej rovine s ramenami.

Preneste váhu tela na ruky a dotýkajte sa zeme len dlaňami a pätami.

Zdvihnite trup, nohy a zadok, až kým nevytvoria rovnú čiaru ako pri klasickom planku.

Napnite svaly brucha a stiahnite ho, kým trup ide hore.

Držte pozíciu 15-60 sekúnd.

Pomaly spustite telo.

Uvoľnite sa.

Cvičenie po 30-sekundovom odpočinku zopakujte.

Účinok:

Formovanie bokov a lítok.

Formovanie zadku a stehien.

V porovnaní s bežným plankom viac zaťažuje svaly spodného bruška a svaly nôh.

Zlepšený metabolizmus.

Pri tomto cvičení spotrebujete viac kalórií ako pri dynamických cvičeniach.

Bolo poznamenané, že väčšina ľudí, ktorí vykonávajú toto cvičenie pravidelne, nemá takmer žiadne problémy s trávením.

Rovná chrbtica – posilnenie oporných svalov chrbtice.

Zlepšenie držania tela, pretože posilňuje svaly, ktoré vám pomôžu udržať chrbát vzpriamený.

Je to obzvlášť dôležité pre ľudí, ktorí pracujú v kancelárii.

Pomôže pri bolesti chrbta.

Ak budete toto cvičenie vykonávať aspoň 3-4 krát týždenne, zbavíte sa bolestí chrbta.

Ploché brucho. A nielen to. Pri tomto cviku je dôležité, aby ste nespúšťali boky, nedávali hlavu dozadu a držali chrbát vystretý.

Tento cvik nielenže posilňuje svaly rúk, brucha a nôh, ale napína aj svaly ramien.

Okrem zlepšenia držania tela si tak zlepšíte aj kondíciu a celkové zdravie.

Foto: pixabay
Foto: pixabay