Efektívne cvičenie ktoré vás zbaví vypuklého podbruška: Výsledky uvidíte veľmi rýchlo a do leta môžete mať výstavné ploché bruško!

7660 0

Dajte sa do leta do formy a vypracujte si ploché bruško.

Vďaka týmto efektívnym cvikom z youtube sa zbavíte aj problematického vypuklého podbruška.

Jednotlivé cvičenia treba zopakovať v 3 kolách, cvik vykonávajte po dobu 30 sekúnd a potom si dajte 10 sekúnd oddych.

 Odporúčame stiahnuť si do mobilu aplikáciu s časovačom.

1. Cvik

Ľahnite si na podložku, zaprite sa o lakte a nohy zdvihnite do vzduchu tak, že kolená sú pri sebe.

Najlepšie nápady na váš e-mail

Nechajte sa inšpirovať! Každý deň vám pošleme súhrn najlepších nápadov priamo na váš e-mail.

Striedavo naťahujte jednu a potom druhú nohu v tempe.

Brušné svaly sú napnuté a pravidelne dýchajte. 

2. Cvik

Ostaňte v tej istej polohe, opäť zdvihnite nohy do vzduchu, avšak teraz vystierajte nohy spolu.

Znovu napnite brušné svaly a pravidelne dýchajte.

Cvik vykonávajte 30 sekúnd a potom si doprajte 10 sekúnd oddych.

 

3. Cvik

Ďalší cvik na podbruško spočíva v tom, že budete nohy vo vzduchu krížiť v tempe.

Brušné svaly treba mať stále napnuté, nohy sú vystreté a takisto svaly na nohách spevnené.

Nohy striedajte nad zemou po dobu 30 sekúnd.

4. Cvik

Stále ostaňte v tej istej polohe na podložke, zaprite sa lakťami o zem a tentokrát strihajte nohami hore a dolu.

Opäť nezabudnite na správne dýchanie a spevnené svaly.

5. Cvik

Pri poslednom cviku strihajte nohami na 4 doby.

To znamená, že nohami strihajte hore a dolu najskôr nad zemou, potom vyššie, ešte vyššie a nakoniec čo najvyššie.

V 4 fázach potom vráťte nohy naspäť nad zem.

Opakujte po dobu 30 sekúnd.

 

Týchto 5 cvikov zopakujte ešte ďalšie 2 razy, takže spolu ich treba zopakovať 3-krát.

Pre viditeľné výsledky je potrebné opakovať cviky pravidelne a je vhodné aj upraviť stravu.

Tieto cviky sú veľmi efektívne a tí, ktorí ich skúsili potvrdzujú, že naozaj fungujú!

Video návod:

 

 

 

Témy:


Pridajte svoj komentár