Cvičenie pre lenivých: 5 ľahkých cvikov, ktoré pália špeciálne brušný tuk – pár minút denne a výsledok vás ohromí!

Patríte k ľuďom, ktorí sa do cvičenia príliš nehrnú, avšak túžite spevniť vaše bruško? Týchto 5 cvikov zvládnete doma, aj keď sa vám nechce cvičiť a výsledok vás ohromí. Dôležitá je len pravidelnosť a samozrejme úprava stravy ;)

Patríte k ľuďom, ktorí sa do cvičenia príliš nehrnú, avšak túžite spevniť vaše bruško? Týchto 5 cvikov zvládnete doma, aj keď sa vám nechce cvičiť a výsledok vás ohromí. Dôležitá je len pravidelnosť a samozrejme úprava stravy ;)

1. Plié v ľahu

Inštrukcie: Ľahnite si na bok. Jednu ruku pokrčte a položte si ju pod hlavu. Druhú ruku položte prstami na zem pred seba. Zľahka pokrčte kolená, nohy držte spojené a napnite svaly na zadku. Jednu nohu zdvihnite kolenom nahor a vráťte do východiskovej pozície. Aby ste dodržali správnu pozíciu, dajte si pozor aby ste nehýbali panvou a neuvoľňujte krk. Opakujte 15-20 krát na každú stranu. Posilníte si šikmé brušné svaly.

2. Bočný zdvih

Inštrukcie: Ľahnite si na bok a zohnite v lakti jednu ruku, ktorá vám bude slúžiť ako opora. Druhú ruku si dajte vbok. Dvihnite panvu čo najvyššie a vystrite nohy. Telo držte rovno, chrbát je vystretý. Vráťte sa na zem do východiskovej polohy. Opakujte 12-15 krát na každú stranu.

3. Baletka

Najlepšie nápady na váš e-mail

Nechajte sa inšpirovať! Každý deň vám pošleme súhrn najlepších nápadov priamo na váš e-mail.

Inštrukcie: Ľahnite si na bok a podoprite sa jednou rukou tak, že ju ohnete v lakti. Nohy natiahnite do boku a zdvihnite panvu. Druhú ruku naťahujte smerom hore a dolu. Keď je ruka hore, pozrite sa smerom k nej, keď je ruka dolu, ťahajte ju až do zadu za chrbát. Vráťte sa do východiskovej pozície. Opakujte 12 krát pre každú stranu.

4. Struna

Inštrukcie: Dajte sa na štyri, kolenami a dlaňami sa dotýkajte zeme. Vystrite nohy a dajte sa do pozície „doska“. Chrbát je rovný, svaly sú napnuté, vydržte 3 sekundy a vráťte sa do východiskovej polohy. Opakujte 15-20 krát. Posilníte si brucho, aj zadok.

5. Kolíska

Inštrukcie: Sadnite si na zem, kolená pokrčte a rukami sa chyťte pod kolenami. Chrbát by mal byť jemne zaguľatený. Prehupnite sa dozadu, akoby ste robili kolísku a vráťte sa do východiskovej polohy. Opakujte 10-15 krát. Posilníte si brucho a ponaťahujete chrbtové svaly.

Ak si nájdete chvíľku čas a budete opakovať tieto cviky denne, výsledky vás milo prekvapia.

Zdroj: brightside.me