Efektívne 4-minútové cvičenie na zmiernenie bolesti krčnej chrbtice: Zlepšuje držanie tela a zbaví vás tukového hrboľa na krku!

Ak sa stali bolesti krčnej chrbtice súčasťou vášho každodenného života, určite hľadáte dostupné riešenia, ktoré by vás tejto bolesti konečne zbavili.

 

 

Bolesti krčnej chrbtice vznikajú najmä v dôsledku stuhnutých svalov na šiji a krku.

Ak väčšinu času sedíme, naše svaly sú neustále napäté, vyvíjajú tlak na stavce a na krku sa ukladá tuk.

...

 

 

Naučte sa účinný spôsob z portálu portal.abczdrowie, ako sa zbaviť bolesti a zároveň aj tukového hrbu.

Túto jednoduchú zostavu cvikov určite vyskúšajte.

Každá trvá len štyri minúty.

Toto cvičenie žne vo svete obrovské úspechy. Cvičia podľa neho tisíce ľudí a mnohí sa podelili so svojimi pozitívnymi skúsenosťami.

S čím všetkým cvičenie pomáha?

 

 

– odstraňuje bolesť krčnej chrbtice

– eliminuje napätie a pocit stuhnutosti

– zlepšuje pohyblivosť

– zlepšuje držanie tela

– jeho pravidelným cvičením môžete odstrániť tukový hrb na krku

– zlepšuje spánkový cyklus

– pomáha pri bolesti spôsobenej zacviknutým nervom

 

Ako sa zbaviť bolesti krčnej chrbtice a tuku na krku?

 

 

V dôsledku zlého držania tela sa telo začne proti tomu brániť a z dôvodu ochrany chrbtice sa vám môže vytvoriť vzadu na krku tuková vrstva.

Toto vzniká napríklad ak často sedíte pri počítači, vysúvate krk smerom k obrazovke a chrbtica tak trpí.

Britský chiropraktik Jasper Hulsher z Chiropraktickej kliniky Milton v Cambridge, zverejnil na internete video, ktoré ukazuje, ako zmierniť bolesť krku, odstrániť zlé držanie tela a zbaviť sa tukového hrbu.

Cvik č. 1

 

 

Ruky zdvihnite nad hlavu dlaňami vpred, paže ťahajte dozadu tak, že sú stále vystreté a zadržte 30 sekúnd.

Potom z polohy „Y“ stiahneme ruky do polohy „W“ tak, že lakte ťaháme dolu a opäť vydržíme 30 sekúnd.

Po 30 sekundách vystrieme ruky po bokoch do vodorovnej polohy, dlane stále smerujú dopredu.

Takto vydržíme opäť 30 sekúnd. Nakoniec stiahneme lakte k telu tak, že ruky vytvoria dve písmená „L“.

Takto vydržíme ďalších 30 sekúnd.

 

 

Cvik č. 2

Postavte sa rovno, ruky dajte za chrbát.

Jednou chyťte zápästie druhej ruky.

Narovnajte lakte, ťahajte ruky dozadu.

Stlačte lopatky k sebe a hlavu s nádychom zakloňte dozadu.

Vydržte 30 sekúnd.

Nakloňte sa späť dopredu a vydýchnite.

Cvik č. 3

 

 

Postavte sa blízko k stene.

Pravú ruku položte na stenu čo najvyššie.

Hlavu otočte doprava a do záklonu.

Vydržte asi 15 sekúnd a opakujte 3-krát.

To isté opakujte aj na druhú stranu.

Cvičte tieto 3 cviky každý deň a už čoskoro pocítite aj uvidíte výrazné zmeny.

Prajeme veľa šťastia! 

Video návod:

 

 

Foto: pixabay
Foto: pixabay
Foto: pixabay
Foto: pixabay
Foto: pixabay
Foto: unsplash