Cvičenie „DÁŽĎOVKA“: Výborné na brucho, ruky a nohy. TAKTO jednoducho sa cvičí!

Zbavovanie sa nadbytočného tuku patrí medzi tie najnáročnejšie úlohy a v tom nám určite dá za pravdu každý, kto s touto výzou už zápasil.

Zbavovanie sa nadbytočného tuku patrí medzi tie najnáročnejšie úlohy a v tom nám určite dá za pravdu každý, kto s touto výzou už zápasil.

 

 

Dnes vám ukážeme jeden z najlepších cvikov, ktorý môže výborne pomôcť predovšetkým ženám.

Jeho cielenie je jasné – všetky problémové partie.

...

Pôsobí rýchlo, presne a najmä absolútne účinne.

Pri cvičení si dávajte pozor na pravidelné dýchanie a dôsledné prevedenie každého pohybu.

Cvičenie na všetky tri problémové partie

 

 

Jednoduché a veľmi efektívne cvičenie pomáha spevniť tri skupiny svaly:

brušné svaly

svaly bokov a stehien

svaly rúk

Návod, ako ho vykonávať sme našli na facebooku

Ide o dobre známe cvičencom crossfitu.

 

 

Nie je ťažké na realizáciu a umožňuje nám to zapájať a trénovať svaly, ako aj spáliť kalórie.

Toto cvičenie je tiež známe ako „Dážďovka“ nazýva sa tak, pretože napodobňuje pohyby dážďovky.

Výhodou tohto cvičenia je, že nám umožňuje trénovať, tonizovať a posilňovať svaly bez potreby akéhokoľvek náradia.

Nižšie si povieme, ako vykonať cvičenie.

Začíname v stojatej polohe.

 

 

Zo stojacej polohy s nohami na šírku ramien predkloňte trup dopredu.

Nakláňajte sa, až kým sa vaše ruky neopierajú o podlahu.

Rukami vykročte, akoby ste nimi kráčali, pretože nimi podopierate telo.

Musíte udržať trup pevný a stiahnuť svaly.

Ak môžete, skúste sa pohybovať dlaňami alebo predlaktiami, kým nedosiahnete klasickú pozíciu planku.

V tejto polohe vydržte čo najviac, ale prvých pár krát to nepreháňajte.

Pomaly sa vráťte do východiskovej polohy, pričom rukami „prechádzajte“ dozadu.

 

 

V závislosti od vašej fyzickej kondície môžete začať s 2 alebo 3 sériami po 10 až 15 opakovaní, potom ich zvyšovať.

Okrem tonizácie svalov pomáha cvičenie posilniť ramená, správne držanie tela, zvýšiť rovnováhu a stabilizovať chrbticu.

 

 

Ako cvičenie „dážďovka“ môže prospieť telu a zdraviu?

 

 

– formuje problémové telesné partie

– pomáha pri zdravom chudnutí

– zlepšuje držanie tela

-zlepšuje pohyblivosť chrbtice

-prospieva telesnej kondícii

-pozitívne vplýva na metabolizmus a perstilatiku čriev

Upozornenie:

Najlepšie výsledky dosiahnete vtedy, keď spojíte dostatok pohybu so zdravou a vyváženou životsprávou.

Foto: pixabay
Foto: pixabay
Foto: pixabay
Foto: pixabay
Foto: Pexels
Foto: pixabay