Toto zatočí s bolesťou kostí, kĺbov a chrbtice: Fyzioterapeut ukázal 9 polôh, ktoré pôsobia rýchlejšie ako tabletky!

951 0

Vydržať bolesť, kým sama odíde – to je tá najhoršia vec, akú môžete pre svoje zdravie urobiť. Každá bolesť totiž ničí nervové zakončenia a mozgové bunky, preto je potrebné urobiť všetky možné opatrenia na jej odstránenie.

To je nápad! vám ponúka súbor úžasných cvičení s analgetickým účinkom. Sú založené na hlavných pozíciách jogy a majú nesmierne rýchly účinok. Ak vás teda niečo bolí, tieto cvičenia sú vynikajúce na zbavenie sa tejto bolesti.

[notification type=“notification_warning“ ]Upozornenie: Internet nie je lekár. Nasledujúce cvičenia viacerí pacienti označujú za účinné, ale pre istotu ich najskôr konzultujte so svojím lekárom. Silná a pretrvávajúca bolesť môže byť príznakom vážnych zdravotných komplikácií, ktoré si žiadajú vyšetrenie u odborníka s príslušným vzdelaním.[/notification]

1. Pozícia dieťaťa

Cvičí sa pri bolesti chrbta a bedrového kĺbu, pomáha relaxovať nervový systém.

Dajte sa na kolená, je lepšie to urobiť na podlahe. Položte zadok na päty a natiahnite sa dopredu, natiahnite ruky tak ďaleko, ako je to možné. Pritlačte čelo k podlahe a dýchajte čo najhlbšie. 1 minúta v tejto polohe stačí na to, aby sa bolesť stala oveľa slabšou!

Najlepšie nápady na váš e-mail

Nechajte sa inšpirovať! Každý deň vám pošleme súhrn najlepších nápadov priamo na váš e-mail.

 

2. Poloha proti stene

Zmierňuje bolesť hlavy, napätie v ramenách a krku. Odporúča sa pre tých, ktorí majú závraty.

Oprite sa chrbtom o stenu, nohy sú pozdĺž steny a držte ruky na žalúdku. Zatvorte oči, jemne dýchajte a snažte sa odstrániť všetky nadbytočné myšlienky. Len 5 minút v tejto polohe uvoľní napätie z krku a chrbta a bolesť hlavy zmizne.

 

3. Mačka

Cvičí sa pri bolestiach chrbta či chrbtice, odstraňuje bolesť svalov.

Stojte na všetkých štyroch, s rukami na zemi, držte ich na šírku ramien. Uistite sa, že chrbtica je rovnobežná s podlahou, vytiahnite krk dopredu. Hlboko dýchajte a vytiahnite hlavu.

Vydychujte a ťahajte svoje telo nahor. Pohybujte sa pomaly, dýchajte hlboko. Opakujte to desaťkrát. Ak cítite bolesť na kolenách, položte pod ne mäkkú podložku.

 

4. Otáčanie a preťahovanie

Pomáha pri bolesti žalúdka a zažívacích problémoch.

Posaďte sa na podlahu, nechajte svoj chrbát rovný, nohy sú rovno. Zohnite ľavú nohu a chyťte ju pravou rukou. Otočte sa doľava. Dýchajte hlboko, zostaňte v tejto polohe 30 sekúnd. Opakujte s opačnými končatinami.

 

5. Poloha motýľa

Účinná pri bolestiach v bedrovom kĺbe, zmierňuje napätie v nohách a kolenách.

Posaďte sa na zem, nechajte si chrbát rovno. Dajte nohy dohromady. Tlačte kolená čo najnižšie na podlahu. Počkajte v tejto polohe po dobu asi 2 minút.

 

6. Kvetina

Je dobré cvičiť, keď vás bolí spodná časť chrbta.

Ležte na chrbte v pozícii písmena T, paže sú široko rozpažené. Vytiahnite ohnuté kolená smerom k hrudníku. Postupne nakloňte ohnuté kolená na stranu, ale paže nechajte na podlahe. Zostaňte v tejto polohe 2 minúty a opakujte na druhú stranu.

 

7. Lietadlo

Pomáha pri bolestiach v dolnej časti chrbta.

Ležte na chrbte, paže sú široko rozpažené do strán. Ohnite si kolená, chodidlá sú pevne na podlahe. Pomaly dvíhajte a spúšťajte panvu, maximálne sa snažte uvoľniť dolnú časť chrbta. Opakujte toto cvičenie 10 krát.

 

8. Preťahovanie nôh

Zmierňuje menštruačné bolesti u žien, zmierňuje bolesť kĺbov.

Posaďte sa na podlahu, držte pravé chodidlo rukou. Ľavá noha je ohnutá v kolene a chodidlo tlačí o pravú nohu. Snažte sa prsty na chodidle rukou natiahnuť čo najbližšie k sebe a zostaňte v tejto polohe po dobu 30 sekúnd. Opakujte s pravou nohou.

 

9. Úplná relaxácia

Odstraňuje pocit unavených nôh, pomáha pri bolestiach po nosení vysokých podpätkov.

Prekrížte nohy počas státia. Nakloňte sa veľmi opatrne, držte ruky pred sebou a dajte ich na zem. Ohnite ľavé koleno a nechajte pravú nohu rovno. Zostaňte v tejto pozícii 30 sekúnd, potom opakujte to isté s druhou nohou.

 

Vaše telo je nesmierne vnímavé a na vaše snaženie bude veľmi rýchlo pozitívne reagovať.

Pošlite tento článok aj priateľom a známym!

Témy:


Pridajte svoj komentár