Naučte sa túto čínsku techniku a zbavíte sa bolesti krížov, aj kĺbov!

Za tieto rady budete ďakovať nebesám. 

Boľavé kríže viac nebudú vašim každodenným problémom a táto technika pomáha aj pri ischiase. 

Naučte sa toto jednoduché cvičenie majstra Mu Yuchuna, ktorý je uznávaným učiteľom tradičných čínskych bojových umení a zároveň vyštudovaný odborník v oblasti tradičnej čínskej medicíny. 

 

 

...

Vďaka jeho videu z youtube sa dozviete, ako si rýchlo uľaviť od bolesti. 

Potrebujete tehlu alebo iný stupienok.

Postavte sa zboku k stene, ani blízko, ale ani ďaleko.

Nohy roztiahnite na šírku panvy a tehlu si podložte pod nohu, ktorá je ďalej od steny. 

Jednou rukou sa zľahka oprite o stenu a začnite hojdať nohu, ktorá nestojí na stupienku, dozadu a dopredu.

 

 

Druhú ruku môžete položiť vbok.

Brucho funguje pri tomto pohybe ako pumpa a noha sa pohybuje ako hojdačka.

Rukou sa o stenu neopierajte, len sa jej zľahka dotýkajte. 

Noha, ktorú hojdáte, by mala byť vystretá. Tento pohyb uzdravuje sedací nerv, koleno, aj kríže. 

 

 

Chrbát, plece a lakeť by mali byť tiež vystreté.

Na konci cvičenia pokrčte nohu a opatrne zíďte zo stupienka. 

Ďalšie cvičenie je veľmi prospešné pre starších ľudí.

Ak ho začnete cvičiť napríklad vo veku 60 rokov, prinesie veľa výhod.

Dolná časť chrbta akoby omladla. Cvik je potrebné opakovať aspoň 30 minút. 

Toto cvičenie nie je určené len pre svaly, ale aj šľachy, nervový systém a pre koordináciu pohybov.

Je to ako základ k vášmu budúcemu zdraviu. 

V tomto prípade potrebujete opäť ako podporu tehlu alebo stabilnú hrubšiu podložku, ktorá sa nekýve. 

 

 

Aj teraz sa postavíme zboku k stene a zľahka sa jej rukou dotkneme.

Vonkajšou nohou sa postavíme na stupienok a teraz hojdáme nielen nohou dopredu a dozadu, ale pridáme aj vonkajšiu ruku v protismere. 

 

 

Ak je to pre vás ťažšie, môžete hojdať nohu aj ruku v jednom smere.

Telo neustále pracuje ako pružina.

Pozor! Nohu, na ktorej stojíte, nesmiete príliš ohýbať v kolene, inak ho veľmi zaťažíte. Malo by fungovať len ako pružina, na ktorej sa pohojdávate. 

Cvičenie dokončite ako v predchádzajúcom prípade a opatrne zíďte zo stupienka. 

Nezáleží na tom, koľko máte rokov. Toto cvičenie už pomohlo starším, aj mladším. 

Veríme, že pomôže aj vám.

Veľa zdravia!

Video návod: