Chudnúca očista podľa Mačingovej, s ktorou som zhodila 10 kíl: Chudnete, ani neviete ako a dá do poriadku aj zdravie!

Dobrý deň, píšem Vám, aby som sa podelila s mojou chudnúcou skúsenosťou. Vlaste, išlo o moje predsvadobné prípravy a kedže som predtým vyskúšala už asi milión diét, ktoré samozrejme nefungovali. Zaujala ma filozofia Mačingovej, o ktorej mi povedala moja vtedy ešte budúca švagriná. V skratke ide o to, že vôbec nehladujete, určité kombinácie potravín – ktoré sú mimochodom veľmi bohaté – môžete jesť bez obmedzenia. Môj výsledok 4 kg dole za 28 dní programu. Moja švagriná schudla až 8 kg. Chcem však upozorniť, že 28- denný program nie je v prvom o chudnutí, ale o detoxe a naštartovaní metabolizmu.

Tiež ide o výbornú vec pre zdravie a naštartovanie tela a tých správnych procesov, ktoré sú na chudnutie nevyhnutné. Každopádne, ja toto stravovanie dodržiavam už pol roka, som o 10 kíl ľahšia a to nejak extra necvičím a nikdy nie som hladná. Kilá späť som nenabrala ani vtedy, keď som párkrát stravovanie porušila, takže za mňa vrele odporúčam. A ešte detail, krvný obraz mám učebnicový a to som predtým vždy nejakú hodnotu nižšie, alebo nižšie, ako by mala byť. :-)

Zabudnite na nechutné diétne pokrmy – Mačingovej recepty sú rýchle a veľmi chutné :-)

Príprava jedál je veľmi jednoduchá, rýchla. Zelenina sa buď krátko povarí, alebo sa dusí na olivovom oleji s cesnakom, k opekaniu sa dostanete podľa jedálnička až v 3 týždni programu, pri príprave karbonátok z kuracieho mäsa a zeleru.

Najlepšie nápady na váš e-mail

Nechajte sa inšpirovať! Každý deň vám pošleme súhrn najlepších nápadov priamo na váš e-mail.

Základné princípy diéty

  • dôležitý je pitný režim, denne treba vypiť 3 až 3,5 litra vody
  • nemerajte si obvody, nevážte sa
  • ideálne je piť prevarenú vlažnú vodu
  • Používa rastlinný olivový olej –  najvhodnejší je olivový (dovolený je aj slnečnicový, a ak použijete maslo, najvhodnejšie je maslo ghee)
  • je vhodná aj pre tehotné a dojčiace ženy
  • čím viac z odporúčaných jedál zjete, o to je účinnejšie čistenie organizmu.
  • pri tomto stravovaní je detoxikácia prirodzeným efektom
  • natrvalo by ste mali vylúčiť potraviny škodlivé pre vašu krvnú skupinu
  • nejete počas jedného jedla bielkoviny a sacharidy zároveň
  • neodporúča mlieko
  • jediným povoleným alkoholom je suché červené alebo biele víno
  • kofeín je obmedzený
  • jedlo si nevážite ani nepočítate kalórie
  • odporúča sa čaj z ostropestreca mariánskeho na prečistenie pečene

Aké výsledky môžete čakať?

  • Úprava hladiny cholesterolu, cukru, hemoglobínu a iné ukazovatele,  ktorých nedostatok súvisí s chudokrvnosťou (anémiou)
  • Úprava krvného tlaku
  • Zmiernili sa niektoré prejavy Crohnovej choroby (chudokrvnosť)
  • Zlepšila sa činnosť niektorých orgánov (žliaz s vnútorným vylučovaním), ako sú pankreas, štítna žľaza
  • Výrazne ustúpili prejavy kožných ochorení
  • Znížili sa opuchy a bolesť dolných končatín
  • Zmenšili sa bolesti v období menštruácie
  • Zmiernili sa návaly u žien v prechode (klimaktérium)
  • Zlepšila sa kvalita vlasov, nechtov a pleti
  • Pre zmeny (harmonizácia) v metabolizme – dochádza k rovnomernému úbytku na váhe.

Môj obľúbený recept

Je sýty, je výborný a na chudnutie ako stvorený. Dajte si ho na večeru aj namiesto ťažkých príloh a chudnutie pôjde oveľa ľahšie.

Potrebujeme:

2 ks uvarenej cvikly

2 väčšie mrkvy

2 strúčiky cesnaku

mrazený hrášok

soľ a čerstvé mleté korenie

olivový olej

citrónová šťava

cottage cheese /mozzarellu

Postup:

Cviklu nakrájame spolu s mrkvou na kúsky, ako vám to vyhovuje. Hrášok umyjeme pod teplou vodou, aby sa nám rozmrazil. Do panvice si dáme olivový olej a nakrájanú zeleninu. Dusíme ju asi 10 minút, aby bola mrkva stále trochu chrumkavá, ale hrášok už uvarený (nie však rozvarený)!

Pridáme pretlačený cesnak, citrónovú šťavu a osolíme, okoreníme. Šalát sa dá jesť studený aj teplý, cottage cheese, mozzarelu alebo nastrúhaný diétny syr pridávame až keď je na tanieri. Premiešame a môžeme podávať.

Ukážka stravovania podľa A. Mačingovej na 15 dní!

1. deň

Raňajky: strúhaná mrkva s jablkom, ochutené medom, hrozienkami a orechmi

Obed: varená brokolica s cesnakom a strúhaným nízkotučným syrom

Večera: šalát z cvikle s vajíčkom a strúhaným syrom

2. deň

Raňajky: strúhaná mrkva s jablkom, ochutené medom, hrozienkami a orechmi

Obed: fazuľové struky s cesnakom a strúhaným syrom

Večera: šalát z cvikle s vareným vajcom

3. deň

Raňajky: strúhaná mrkva s jablkom, ochutené medom, hrozienkami a orechmi

Obed: šalát z cvikle so strúhaným syrom

Večera: mrkvový perkelt so strúhaným syrom

4. deň

Raňajky: strúhaná mrkva s jablkom, ochutené medom, hrozienkami a orechmi

Obed: mrkvový perkelt so strúhaným syrom

Večera: prekladaná cuketa s bazalkou, syrom, cesnakom a sójovou omáčkou

5. deň

Raňajky: strúhaná mrkva s jablkom, ochutené medom, hrozienkami a orechmi

Obed: prekladaná cuketa s bazalkou, syrom, cesnakom a sójovou omáčkou

Večera: fazuľové struky s cesnakom a strúhaným syrom

6. deň

Raňajky: strúhaná mrkva s jablkom, ochutené medom, hrozienkami a orechmi

Obed: fazuľové struky so zázvorom

Večera: varená brokolica s cesnakom, varené vajce

7. deň

Raňajky: strúhaná mrkva s jablkom, ochutené medom, hrozienkami a orechmi

Obed: cviklový šalát s vareným vajcom

Večera: mrkvový perkelt so strúhaným syrom

8. deň

Raňajky: biely jogurt s medom, škoricou a vlašskými orechami

Obed: bezvaječné cestoviny s kalerábom

Večera: boršč

9. deň

Raňajky: kivi, banán, orechy, med, škorica

Obed: varená brokolica s cesnakom, zázvorom a strúhaným syrom

Večera: hrachová polievka

10. deň

Raňajky: strúhaná mrkva s jablkom, ochutené medom, hrozienkami a orechmi

Obed: mrkvový perklet so syrom

Večera: cviklový šalát s vajíčkom

11. deň

Raňajky: biely jogurt, med, orechy, škorica

Obed: fazuľkové struky s vajcom

Večera: cvikla s orechmi a sušenými slivkami

12. deň

Raňajky: kivi, banán, med, škorica, orechy

Obed: bezvaječné cestoviny so špenátom

Večera: hrachová polievka

13. deň

Obed: mrkvový perkelt so syrom

Večera: boršč

14. deň

Raňajky: strúhaná mrkva s jablkom, ochutené medom, hrozienkami a orechmi ALEBO biely jogurt, med, oriešky a škorica

Obed: kura so zelerom

Večera: varená brokolica s cesnakom, zázvorom, syrom

15. deň

Raňajky: 2 dcl grepovej šťavy, 2 sójové alebo grahamové rožky, med, orechy

Obed: kura so zelerom

Večera: cvikla s orechami a sušenými slivkami

zdroj: macingova.sk , Najedzte sa do sýtosti