Fantastická vec pre zdravie: Táto tinktúra posilní imunitu, vyčistí cievy a znormalizuje krvný tlak!

Môj dedo vždy hovoril, že tam, kde sa pravidelne jedáva domáci cesnak, nie je potrebná návšteva doktora. A niečo na tom asi naozaj bude, dožil sa krásnych 98 a nikdy nebol vážne chorý. Pani doktorka sa smiala, že jeho zdravotný záznam vyzerá len ako obal na zošit, bol naozaj takmer prázdny. Na cesnak nedal dopustiť a práve recept na cesnakové tinktúry mám od neho. Sú výborné n aimunitu, hypertenziu a čistia cievy. Obsahujú alkohol a preto nie sú vhodné pre maloleté osoby. 

Cesnak je úžasná zelenina, ktorú ľudia používajú po celé storočia. Pridáva sa do jedál, ale je tiež hlavnou zložkou mnohých receptov prírodnej medicíny. Je to preto, že obsahuje celý rad užitočných látok.

Ak budete jesť cesnak každý deň, znížite riziko hypertenzie, srdcových chorôb, aterosklerózy a posilníte si imunitu. Cesnak tiež znižuje hladinu škodlivého cholesterolu.

Cesnaková tinktúra

 

1. Tinktúra z cesnaku na čistenie krvných ciev

 

Najlepšie nápady na váš e-mail

Nechajte sa inšpirovať! Každý deň vám pošleme súhrn najlepších nápadov priamo na váš e-mail.

Pred použitím cesnak ošúpte a stred vyberte. Rozdrvte 200 g cesnaku a vložte ho do sklenenej nádoby. Zalejte 200 ml alkoholu a lúhujte 10 dní na tmavom mieste.

Užívanie: 10 kvapiek tinktúry zrieďte s 5 lyžicami studeného mlieka. Pite 20 minút pred jedlom 2-krát denne. Liečba by mala trvať 10 dní.

2. Cesnaková tinktúra na červenom víne

Táto tinktúra zlepšuje zdravie krvi a urýchľuje metabolizmus. Posilňuje tiež imunitný systém.

12 strúčikov cesnaku rozrežte na 4 časti, vložte do sklenenej nádoby a zalejte 750 ml suchého červeného vína. Potom preceďte.

Užívanie: Pite 2-krát denne pred jedlom. Liečba by mala trvať 30 dní.

3. Tinktúra s citrónom, medom a cesnakom

 

6 citrónov nakrájajte na kocky a nasekajte si 4 hlavy cesnaku. Všetko zmiešajte s 200 g medu. Výslednú zmes preložte do trojlitrového pohára a zalejte prevarenou vodou. Nechajte lúhovať 4 dni.

Užívanie: Pite 1/4 šálky asi 20 minút pred raňajkami a večerou.

Foto: pixabay
Foto: pixabay
Foto: pixabay
Témy:


Pridajte svoj komentár