Český terapeut ukázal zázračný spôsob, ako uvolniť krčnú chrbticu za pár minút: Toto zastaví bolesť a budete sa cítiť ako znovuzrodení!

Stuhnutý krk a boľavé ramená sú pre mnohých z nás veľmi známe problémy.

Dobrá vec je, že ak je táto bolesť spôsobená stresom, zlými sedacími zvykmi alebo nedostatkom činnosti, pravidelný strečing môže nielen pomôcť, ale dokonca priniesť aj trvalú úľavu.

Môžu vám pomôcť s bolesťou, ale nezabúdajte, kľúčové slovo je pravidelnosť – práve tá je tajomstvom trvalého úspechu.

Bright Side zoradil niekoľko veľmi efektívnych pohybov, ktoré vám môžu pomôcť pri bolestiach krku a ramien.1. Krk na krk

Uvoľnenie krku

 

Najlepšie nápady na váš e-mail

Nechajte sa inšpirovať! Každý deň vám pošleme súhrn najlepších nápadov priamo na váš e-mail.

Zrolujte uterák.

Položte si ho pod krk.

Nechajte vašu hlavu klesať smerom k podlahe a uvoľnite sa.

Zostaňte v tejto pozícii asi 10 minút – ak necítite bolesť, ak vás to začne bolieť, ukončite pohyb.

Hlboké svaly krčnej chrbtice

 

Toto cvičenie poskytuje hlboké uvoľnenie zadnej časti krku a hornej časti chrbta.

Začnite tým, že si pohodlne sadnete na stoličku.

Ruky za hlavu.

Jemne potiahnite hlavu dolu bradou smerom k hrudníku.

Podržte po dobu 30-40 sekúnd a potom pomaly vráťte hlavu do počiatočnej polohy a uvolnite ruky.

Bočná strana krku

 

Podlahe si sadnite na podložku alebo na stoličku.

Položte pravú ruku na hornú časť hlavy a opatrne ho potiahnite doprava.

Držte chrbát rovný a ramená uvoľnené.

Podržte po dobu 30-40 sekúnd a potom pomaly zdvihnite hlavu späť do počiatočnej polohy.

Opakujte na druhej strane.

Horný trapézový sval

 

Tento úsek zahŕňa krk i ramená.

Začnite tým, že za seba dáte pravú ruku a chytíte ju ľavou rukou.

Jemne potiahnite ruku smerom k ľavej nohe.

Nakloňte ľavé ucho k ľavému ramenu.

Držte 20 sekúnd a zopakujte na druhej strane.

Uvoľnenie lopatky

Tento pohyb sa zameriava na bočnú stranu krku a ramien.

Začnite tým, že sedíte na stoličke a držíte zadnú stranu stoličky jednou rukou.

Nakloňte bradu smerom k hrudi a natočte ucho k ľavému ramenu.

Otočte hlavu o 45 ° doprava a potom doľava. Druhú ruka si môžete položiť na hlavu, aby ste jej pomohli, ale netlačte príliš veľkou silou všetky pohyby by mali byť veľmi jemné.

Držte na každej strane 20-30 sekúnd a potom zmeňte strany.

Český reflexný terapeut predvedie, ako uvoľniť krčnú chrbticu pomocou masáže reflexných bodov

 

Ak ste už skúsili všetko a napriek tomu sa problémy s krčnou chrbticou neustále opakujú a vracajú, možno sa odhodláte vyskúšať túto metódu.

Český terapeut vám v nej prevedie, ako uvoľniť krčnú chrbticu pomocou masáže reflexných bodov.