Stačí ho nájsť a máte vyhraté: Tento bod na chodidle dokáže vypnúť bolesť chrbtice skutočne rýchlo, môžete to vyskúšať hneď!

Niekedy je pomoc jednoduchšia, ako si vôbec myslíme. Táto metóda proti bolesti chrbtice je toho jasným dôkazom.

Bolesti chrbtice trápia čoraz viac ľudí a to vo všetkých vekových kategóriách. Príčiny sú rôzne – od nesprávneho držania tela cez nedostatok pohybu až po nadmerné zaťažovanie konkrétnych častí chrbtice.

Jednoduchá čínska metóda vám môže s bolesťou chrbtice pomôcť skutočne účinne a rýchlo. Jej princíp spočíva v cielenej masáž bodov na chodidle, ktoré sú prostredníctvom nervov spojené s bolestivými bodmi v chrbtici. Ich stimuláciou dochádza k uvoľeniu nervoých zakončení, odbúraniu bolesti a pri pravidelnom aplikovaní masáže môžete dosiahnuť aj trvalú úľavu.

Ako na to?

Prvým krokom je nájsť si na chodidle líniu chrbtice. Najjednoduchší spôsob, ako na to, je sadnúť si do tureckého sedu a vziať do rúk jedno chodilo. Prechádzajte prstami po línii medzi pätou a palcom na vnútornej strane chodidla. Tam sa podľa tejto metódy nachádza vaša chrbtica – teda body, ktoré sú s ňou prepojené prostredníctvom nervov.

Líniu si teraz vizuálne rozdeľte na 3 časti – na krčnú – vrchnú časť, hrudnú a driekovú – najdlhšia stredná časť a krížovú časť (spodná) (tie spôsobujú ľuďom najčastejšie bolestivé problémy).

thumb

Podľa čínskej metódy sa bolestivé miesta v konkrétnej časti chrbtice premietajú do tejto línie na vašom chodidle. Ak vás napríklad bolí krčná chrbtica, na nohe by ste si v tejto časti mali nahmatať prstami stuhnuté, stvrdnuté a bolestivé body, ktoré je potrebné jemne stimulovať a masírovať. To by malo mať priamy vplyv na problematickú časť chrbtice. Do masáže zapojte aj palec na chodidle.

...

1-2

Niekoľko minútová masáž každý deň pomôže uvoľniť nervové zakončenia, odbúrať napätie a stuhnutosť, ktoré môžu byť príčinou vašich problémov. Doprajte si pre seba pár minút denne napríklad pri sledovaní obľúbeného seriálu. Masáž funguje rovnako, ako masáž chrbtice – čím viac sa uvoľníte, tým lepší bude výsledok.

2-3

Pri masírovaní vyvíjajte na konkrétne body len taký tlak, aby vám masáž nespôsobila bolesť. Ak je masáž účinná, mierne zlepšenie by ste mali pocítiť už po prvej aplikácii.

Táto metóda je vhodná len pri miernych až stredne silných bolestiach. Neberte ju ako náhradu konvenčnej liečby.

zdroj: takprosto