6 jednoduchých cvikov, ktoré rozpúšťajú brušný tuk: Splňte si sen o plochom brušku!

Verte tomu alebo nie, toto ranné cvičenie je presne to, čo potrebujete, aby ste sa zbavili brušného tuku.

8-minút domáceho cvičenia a môžete si splniť sen o plochom brušku.

Neváhajte už ani deň a pustite sa do toho, do leta stále času dosť!

 

 

Najlepšie nápady na váš e-mail

Nechajte sa inšpirovať! Každý deň vám pošleme súhrn najlepších nápadov priamo na váš e-mail.

Zacvičte si tento tréning z youtube kanála Musculos e Corpo Definido a okrem toho, že budete lepšie vyzerať, budete sa aj lepšie cítiť. 

Ak upravíte stravu a zaradíte do svojho každodenného režimu tento tréning, chudnutie by malo ísť ako po masle.

Denne vypite aspoň 2 litre tekutín. 

Rada: Vynechajte sladené nápoje, sladkosti, mastné jedlá a alkohol!

Oblečte si pohodlné tréningové oblečenie a môžete začať…

Ako prvé si dajte na rozohriatie krátku rozcvičku, potom môžete prejsť k samotnému cvičeniu.

 

1. Cvik

Urobte hlboký drep, pričom nohy sú naširoko rozkročené, z drepu sa dajte cez jedno a potom cez druhé koleno do kľaku, následne naspäť do hlbokého drepu a do výskoku. 

Opakujte po dobu 30 sekúnd. 

 

 

 

 

 

 

 

 

2. Cvik

Tento cvik sa v anglickom jazyku nazýva „jumping jacks“.

Postavte sa vzpriamene, pričom nohy sú prinožené a ruky pripažené.

S výskokom do roznoženia ťahajte ruky nahor cez upaženie, až do vzpaženia. 

Z tejto polohy sa opäť skokom vráťte do východiskovej polohy.

Opakujte v tempe po dobu 30 sekúnd. 

 

3. Cvik

Tento cvik je známy pod pojmom „horolezec“.

Dajte sa do polohy dosky, paže sú vystreté, dlaňami sa opierajte o zem a takisto špičkami na nohách.

Striedavo v tempe priťahujte kolená čo najbližšie k brade, prípadne môžete kolená krížom priťahovať k lakťom.

Opakujte po dobu 30 sekúnd. 

 

4. Cvik

Dajte sa do polohy dosky, pričom na začiatku sú paže vystreté, telo je v jednej línii, svaly sú stiahnuté.

Potom sa striedavo jednou a následne druhou rukou dajte na predlaktia. 

Následne sa vráťte do východiskovej polohy s rovnými pažami.

Opakujte v tempe po dobu 30 sekúnd.

 

5. Cvik

Beh na mieste s vysokými kolenami.

Telo je napnuté, bežte na mieste s vysoko zdvihnutými kolenami v čo najrýchlejšom tempe.

Opakujte po dobu 30 sekúnd. 

 

6. Cvik

Drep s výskokom.

Dajte sa do drepu, váha je prenesená na pätách, zadok ťahajte dolu a potom ťahajte telo do výskoku. 

Opakujte v tempe po dobu 30 sekúnd.

 

 

Na konci tréningovej série si päť zopakujte cvik „jumping jacks (2. cvik)“ po dobu 30 sekúnd a následne aj cvik „horolezec“ (3. cvik).

Hotovo. Tréning máte úspešne za sebou a nasleduje už len strečing – ten určite nevynechávajte, pretože je po cvičení veľmi dôležitý!

Veľa šťastia.

Celý tréning si môžete pozrieť v priloženom videu:

 

 

Foto: pixabay