6 efektívnych cvikov pre ženy, ktoré spevnia vaše telo už za 4 týždne!

Ak ste sa rozhodli do leta niečo urobiť so svojou postavou, vyskúšajte tieto efektívne cviky z youtube, ktoré pri pravidelnom cvičení dokážu priniesť výsledky už za 4 týždne!

Dôležité je samozrejme aj upraviť stravu a toto cvičenie vám dopomôže k vytúženej postave…

1. Cvik – strieška

Tento cvik je z jogy a je veľmi efektívny. Posilňuje stehná, jadro, aj zadok.

Inštrukcie: Oprite sa o dlane, aj o nohy a vytvorte striešku – nohy, aj ruky sú vystreté.

Prsty na nohách smerujú dovnútra, päty ťahajte k zemi.

Najlepšie nápady na váš e-mail

Nechajte sa inšpirovať! Každý deň vám pošleme súhrn najlepších nápadov priamo na váš e-mail.

Zdvihnite jednu nohu a vystretú ju ťahajte tak, aby bola v jednej línii so zvyškom tela. Držte pozíciu niekoľko sekúnd a potom vymeňte nohy.

Opakujte 10-krát v 2 sériách a postupne zvyšujte čas. 

2. Cvik – Otočka s loptou

Tento cvik posilňuje vnútorné brušné svaly, aby bolo jadro tela spevnené. Vďaka pevným brušným svalom sa vyhnete aj zraneniam krížov.

Inštrukcie: Postavte sa rovno k stene, loptu (medicinbal) držte pred sebou a ťahajte telo dolu do drepu.

Pritiahnite ho k hrudi a otáčajte telo do jednej, aj do druhej strany.

3. Cvik – superman

Tento cvik posilňuje celé telo a zlepšuje rovnováhu.

Inštrukcie: Dajte sa do polohy na všetky štyri, chrbát aj ruky sú vystreté a kolená sú v pravom uhle.

Pohľad smeruje k zemi. Natiahnite pred seba ľavú ruku a zároveň natiahnite dozadu pravú nohu.

Obe končatiny by mali byť rovnobežne so zemou. Držte túto polohu pár sekúnd. Vymeňte strany a vykonajte ten istý pohyb.

4. Cvik – doska

Na zozname efektívnych cvičení samozrejme nesmie chýbať doska.

Inštrukcie: Dajte sa do polohy doska, oprite sa o lakte, nohy sú vystreté, telo je v jednej línii a všetky svaly musia byť napnuté.

Začnite s tým, že udržíte túto polohu 20 sekúnd a postupne čas zvyšujte na 1 minútu, potom skúste pridať ďalších 30 sekúnd a tak ďalej.

Tento cvik je vynikajúci na spevnenie brucha, aj celého tela.

Dôležité je však vykonávať ho správne.

Lakte musia byť priamo pod ramenami, pohľad smeruje k zemi, ak ste začiatočník, môžete roztiahnuť nohy na šírku bokov a postupne nohy približovať k sebe. 

Nezabudnite na správne dýchanie. 

5. Cvik – mŕtvy chrobák

Tento cvik spevňuje brušné svaly.

Inštrukcie: Ľahnite si na chrbát a nohy zdvihnite nad zem tak, aby kolená zvierali 90° uhol.

Natiahnite ruky a dlaňami sa chyťte za kolená.

Jednu nohu vystrite a ťahajte nad zem a ruku na tej istej strane vystrite dozadu. Nedotýkajte sa zeme ani nohou, ani rukou! Držte túto polohu niekoľko sekúnd.

Vráťte sa do východiskovej polohy a vymeňte strany.

Opakujte 5-krát v dvoch sériách. Po týždni zvýšte počet opakovaní na 10 v 2 sériách alebo 5 opakovaní v 4 sériách. 

6. Cvik – drepy

Drepy sú skvelým cvičením na posilnenie stehien, kolien a bokov.

Inštrukcie: Ak ste začiatočník, cvičte len s vlastnou váhou. Postavte sa vzpriamene, nohy sú mierne od seba o kúsok viac ako na šírku bokov.

Pozerajte sa pred seba. Váhu preneste na päty a zadok ťahajte dolu, akoby ste si chceli sadnúť na stoličku.

Boky ťahajte nižšie ako sú kolená a opakujte aspoň 15-krát v 2 sériách. Postupne počet opakovaní zdvihnite. 

Veríme, že vám tieto efektívne cviky pomôžu a budete sa vo svojom tele cítiť ešte lepšie!

Video návod:

https://youtu.be/IhMFY0nATgk