5 perfektných cvikov na spevnenie bruška a zadku: Pália tuk na počkanie a výsledky sú viditeľné už v krátkom čase!

15515 0

Tieto izometrické cvičenia, ktoré sú obľúbené aj v skupinách na facebooku, sú odlišné od klasického kardio cvičenia a zdvíhania závaží.

Jedná sa o typ cvikov, pri ktorých sa na trénovanie svalov používa váha tela. 

Hlavným cieľom týchto cvičení je udržiavať napätie v svaloch.

Všetky cviky môžete cvičiť doma, nepotrebujete žiadne špeciálne vybavenie a pri správnej strave a pevnej vôli dosiahnete uspokojivé výsledky už za pár týždňov. 

1. Cvičenie – dvíhanie panvy

 

Brucho a zadok patria k najproblematickejším partiám, z ktorých sa ťažko chudne.

Najlepšie nápady na váš e-mail

Nechajte sa inšpirovať! Každý deň vám pošleme súhrn najlepších nápadov priamo na váš e-mail.

S týmto jedinečným cvikom si konečne vypracujete pekné pevné pozadie. 

Inštrukcie:

Ľahnite si na chrbát na podložku, nohy sú pokrčené a mierne od seba.

Ruky položte vedľa tela a dvíhajte panvu asi do takej výšky, aby bola v jednej línii so zvyškom tela.

Sedacie svaly sú napnuté, pri zdvihu vydýchnite a pri nádychu vráťte panvu tesne nad zem.

Opakujte 20-krát aspoň v troch sériách. 

2. Cvičenie – doska

 

Je to určite jedno z najznámejších cvičení a je vysoko efektívne na spevnenie celého tela. 

Inštrukcie:

Ľahnite si na brucho, zaprite sa o predlaktia a držte telo v jednej línií.

Napnite svaly brucha a chrbát nehrbte, ani neprehýnajte.

Začnite s 5 sériami po 20 sekundách a postupne môžete čas predlžovať.

3. Cvičenie – písmeno V

 

Tento cvik pomáha posilniť brucho.

Inštrukcie:

Sadnite si na podložku, nohy zdvihnite nad zem a trup zakloňte dozadu tak, aby ste telom vytvorili písmeno V.

Vydržte v tejto polohe po dobu 20 sekúnd a opakujte cvik v 4 sériách. 

4. Cvičenie – drep o stenu

 

Inštrukcie:

Otočte sa chrbtom k stene, posúvajte trup dolu, kým budú kolená zohnuté v 90° uhle.

Držte túto polohu po dobu 20 sekúnd a ruky majte natiahnuté dopredu. 

Bonus: Cvičenie – superman

 

Pri tomto cvičení je veľmi dôležitá rovnováha. 

Inštrukcie:

Začnite v klasickej polohe na štyroch, potom zdvihnite jednu pažu dopredu a opačnú nohu vystrite a zdvihnite dozadu.

V tejto polohe vydržte 10 sekúnd a potom vymeňte strany.

Nájdite si na toto cvičenie čas každý deň a už o pár týždňov budete milo prekvapení tou zmenou.

Veľa šťastia!

 

Témy:


Pridajte svoj komentár