4 účinné cviky, ktoré zoštíhlia vaše stehná: Vďaka nim spálite tuk a vyformujete svaly!

Ak sú stehná vašou problémovou časťou tela, potom by ste mali vyskúšať tieto 4 účinné cviky práve na tieto partie. Vďaka nim sa vám podarí efektívne spáliť tuk a vyformovať svaly.

Ak sú stehná vašou problémovou časťou tela, potom by ste mali vyskúšať tieto 4 účinné cviky práve na tieto partie. Vďaka nim sa vám podarí efektívne spáliť tuk a vyformovať svaly.

Roznožky v polohe „plank“ (doska)

Dajte sa do polohy, ktorá sa vo fitness terminológii nazýva „plank“, čiže „doska“. Nohy striedavo prekladajte smerom von a naspäť. Opakujte 10-krát na každú stranu.

Výpady vbok

Postavte sa rovno na šírku bedier. Pokrčte ruky v lakťoch, spojte dlane a urobte čiastočný drep. Vystrite sa, nohu natiahnite do strany a urobte výpad vbok tak, aby chodidlá smerovali stále dopredu. Zadok ťahajte dozadu, noha je natiahnutá, svaly napnuté. Vráťte sa do stredu, opäť urobte čiastočný drep a opakujte na druhú stranu. Celkovo opakujte 20-krát.

Najlepšie nápady na váš e-mail

Nechajte sa inšpirovať! Každý deň vám pošleme súhrn najlepších nápadov priamo na váš e-mail.

Cvik s gumou

Ľahnite si na zem, na nohy (kúsok nad kolená) umiestnite pevnú gumu na cvičenie. Pokrčte nohy a zdvihnite panvu. Chodidlá držte pri sebe a nohy otvárajte smerom von. Svaly sú napnuté. Opakujte 20-krát.

Zdvíhanie nôh

Postavte sa rovno, chodidlá smerujú dopredu a ako oporu použite stoličku. Chyťte sa jej rukami a jednu nohu zdvihnite do strany. Stehenné aj sedacie svaly udržujte napnuté. Opakujte 10-krát na každú stranu.

Zdroj: youtube.com