4 super cviky na celé telo, na ktoré potrebujete len 10 minút!

Pre mnohých ľudí je v dnešnej dobe ťažké zosúladiť uponáhľaný životný štýl s cvičením. Avšak ako sa hovorí, kde je vôľa, tam je cesta. Prinášame vám sériu 4 účinných cvikov z portálu napadovy.blog, ktoré stihnete zahrnúť do svojho programu, pretože vám zaberú len 10 minút denne.

Drep pri stene

Na vykonanie tohto cviku sa postavte chrbtom k stene a chodidlá položte asi pol metra od steny. Mali by byť od seba vzdialené na šírku bedier. Pokrčte kolená a posúvajte chrbát dolu po stene, kým kolená nebudú zvierať 90 stupňový uhol. Kolenné kĺby by mali byť vždy nad členkami, preto bude možno potrebné odsunúť chodidlá viac od steny. Pamätajte, že vaše stehná musia ostať rovnobežne so zemou.

Vydržte asi 25 – 50 sekúnd a potom vstaňte. Opakujte celkovo 3 série.

Brušná doska

Vyberte si dobré miesto a použite podložku na cvičenie. Dajte sa do polohy dosky, tvár smeruje dolu, oprite sa o predlaktia a lakte musíte mať priamo pod ramenami. Trup udržujte rovný a napnutý, telo je v priamej línii od hlavy až po prsty na nohách bez toho, aby ste sa prehýbali v krížoch.

...

Toto cvičenie vykonávajte tak dlho, ako vydržíte a pokúste sa čas postupne predlžovať. Opakujte sériu 4-krát. 

Jumping Jacks

Začnite tým, že budete stáť s rovnými nohami a rukami pozdĺž tela. Teraz vyskočte a pri skoku roztiahnite nohy, pričom ruky zdvihnite nad hlavu a takmer sa dotknite dlaňami. Teraz znovu skočte naspäť do východiskovej polohy. Vykonávajte 30 sekúnd a potom si dajte 30 sekúnd odpočinok. Opakujte 3-krát. 

Cvičenie na brucho

Ľahnite si na chrbát, pokrčte kolená a chodidlá položte na podlahu na šírku bokov. Položte si ruky na stehná, na hrudník alebo za hlavu. Pomaly ohýbajte trup smerom hore a potom sa spustite. Môžete vykonať 10 opakovaní a potom si dajte prestávku 2 minúty. Opakujte sériu 3-krát. 

Ak máte čas navyše, môžete všetky tieto cviky vykonávať naraz a navýšiť počet opakovaní.

Prajeme veľa šťastia!