4 overené cviky, ktoré vám pomôžu zbaviť sa brušného tuku!

Krásne a jemne vyrysované bruško je snom nejednej z nás.

 

 

Sny sa plnia, len by ste si mali stanoviť jasné ciele, ktoré vás k tomuto snu dovedú.

V tomto článku sa dozviete 4 účinné a overené cviky, ktoré vám pomôžu páliť nechcený tuk z tela, aj z brucha.

Najlepšie nápady na váš e-mail

Nechajte sa inšpirovať! Každý deň vám pošleme súhrn najlepších nápadov priamo na váš e-mail.

 

 

Ak si pravidelne zacvičíte tieto účinné cviky z portálu motywacjanonstop, v krátkom čase by ste mali vidieť prvé výsledky.

Dôležité je však dodržiavať okrem cvičenia správny stravovací, aj pitný režim. 

Vďaka kombinácii týchto faktorov budete na tej najlepšej ceste k vytúženému plochému brušku. 

 

 

Vykonávanie jednotlivých cvikov na danú svalovú skupinu tela má pozitívny vplyv na odbúravanie tuku.

Posilňujete svaly a zároveň zapájate jednotlivé časti tela.

Ak máte nadbytočný telesný tuk, začnite malými krokmi.

Upravte si jedálniček tak, aby ste doň zaradili viac ovocia a zeleniny a dôležitá je aj správna hydratácia neperlivou vodou.

Vzdajte sa sladených nápojov a spracovaných potravín.

 

 

Ďalším krokom je správny výber cvikov.

Akékoľvek cvičenie alebo tréningy, ktoré zvyšujú vašu tepovú frekvenciu, sú ideálne na chudnutie.

Ak ste začiatočník, začnite tréningami, ktoré trvajú 20 minút a cviky robte pomaly, ale presne.

Postupne zvyšujte počet opakovaní a predĺžte čas tréningu.

 

 

Cvičenia, ktoré sa odporúčajú v tomto článku, sú navrhnuté tak, aby posilnili vaše svaly.

A tiež pomohli telu spaľovať tukové tkanivo z oblasti brucha. 

Týmto spôsobom budete môcť dosiahnuť veľmi dobré výsledky.

Vaše telo sa zahreje, metabolizmus sa naštartuje a to sú prvé kroky k tomu, aby ste začali spaľovať neželané tuky.

Vykonajte minimálne 3 série týchto cvikov po 10 – 15 opakovaní.

Horolezec

Dajte sa do polohy dosky, ruky sú pod ramenami, chrbát je rovný a telo je v jednej línii. 

Teraz v tempe priťahujte kolená k lakťom a striedajte nohy.

Názornú ukážku nájdete v priloženom videu z youtube kanála Well+Good.

 

Priťahovanie kolien v sede

Sadnite si na podložku s pokrčenými nohami v kolenách, rukami sa oprite o zem vedľa tela a nohy zdvihnite do vzduchu.

Nohy vystrite pred seba, pričom brušné svaly sú napnuté a chrbát ťahajte dozadu.

Následne kolená priťahujte k telu do východiskovej polohy a hornú časť tela priťahujte ku kolenám.

Názornú ukážku nájdete v priloženom videu z youtube kanála Exercise Library – Joanna Soh.

 

Zdvíhanie nôh a panvy

Ľahnite si na podložku s pokrčenými nohami.

Ruky vložte pod zadok, napnite brušné svaly a nohy zdvihnite rovno hore.

Pomaly ťahajte vystreté nohy čo najnižšie nad podlahu.

Potom naspäť hore, pričom v najvyššej polohe nadvihnite panvu. 

Názornú ukážku nájdete v priloženom videu z youtube kanála LivestrongWoman.

 

Zdvíhanie panvy

Ľahnite si na podložku, zaprite sa rukami o zem vedľa tela a nohy zdvíhajte tak, aby ste zdvihli aj panvu.

Názornú ukážku si môžete pozrieť na videu z youtube kanála DAREBEE.

 

 

Toto sú 4 efektívne cviky, ktoré vám pri pravidelnom cvičení pomôžu k štíhlejšiemu a plochejšiemu brušku.

Veľa šťastia!

Foto: pixabay
Foto: pixabay
Foto: pixabay
Foto: pixabay
Foto: unsplash